Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Vi har ett sällskap med två husvagnar som campade på Bredsand och det var ingen rolig upplevelse. Servicehusen va super smutsiga hela vår vistelse. Dessutom extremt slitna och risiga. Vi åt mat i restaurangen första kvällen. Dels va den jätte dyr i förhållande till vad som serverades. Av det som fanns på menyn fanns knappt något att beställa och dessutom förstörde dom maten med salt.

Minigolfen såg ut som dom helt glömt bort att underhålla den och va så trist utformad. Noll inspiration för spel. Vi hade med flera barn i sällskapet och lekplatsen var avstängd för den va trasig. Så fanns ju ingenting för dom att göra.

Köket va oxå det väldigt slitet. Små plattor så gick inte att laga mat om man var många. Diskmaskinen va så full av smuts att den inte gick att använda.

När jag mailar efter vår vistelse och påpekar dessa brister får jag ett otrevligt svar tillbaka. Ber då om en mailadress till chefen och då får jag inget svar alls.

Riktigt dålig camping som jag inte skulle rekommendera någon att åka till.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack KatSthlm20
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Var där med mina barn och ett par vänner med barn. Båda lekplatserna var avstängda pga lösa föremål. Helt plötsligt stängdes servicehuset pga reparation. Så toan var otillgänglig. Hade vädret varit bra hade vi kunnat bada men i regn så lockade lekplatserna mer, men som sagt var det ganska kasst. Oprofessionellt bemötande av receptionen vid utcheckning som prioriterade att ignorera oss helt för att svara i telefon (när vi redan påbörjat utcheckning). Vi kommer inte åka tillbaka dit och kan inte rekommendera andra att åka dit. Tjejen som hjälpte oss vid incheckning var det enda positiva med vår vistelse..

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack malwe89
Omdömet skrevs 22 maj 2020

Det enda som är bra med denna camping är läget. Allt annat är kass, personalen, toaletterna, duscharna butiken. Det var livat på nätterna.En massa fyllon som inte respekterade att det ska vara tyst kl 23. Kommer inte tillbaka hit.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack stefanpU9519EO
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Vi ville ha en lugn camping och nära till sandstrand så vi åkte till Bredsand. Bemötandet var svalt men vi fick några platser att välja mellan. Sandstranden var lång och superbra när man har barn. Servicehusen var gamla och skulle behöva en uppfräschning men de städades varje dag. Det var ung personal på campingen som hade lite dålig koll men trevliga!
I anslutning till campingen fanns en nybyggd lekplats, passande 2-4 åringar.
Vill man ha bra bad och liten camping så funkar Bredsand fint.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 225marianah
Omdömet skrevs 19 juli 2019

Camping med fint bad. Vi hyrde stuga som var helt okej, dock behövs det nya sängbottnar och madrasser. Städningen var sådär. Brandvarnaren saknade batteri, fick aldrig någon hjälp med detta så vi köpte en egen. Campingen ligger fint vid vattnet och badet är välskött.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack mmmiiiaaammmmiiiiaaa