Grönsöö Slott
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Fint område och välskött slott

Omdömet skrevs 18 augusti 2019
carlhenrikrapp
Sala, Sverige
från mobil enhet
Underbart utflyktsmål med kafé

En fantastiskt vacker plats intill Mälaren. För den som är intresserad av historiska händelser ... läs mer

Omdömet skrevs 16 augusti 2020
lottaw111
Meir, Belgien
från mobil enhet
Läs alla 41 omdömen

Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Tomt i disken och det kändes oförberett.
Ganska dyrt.
Smakade sådär, trevlig personal.
Var inte det bästa, hade kunnat vara mycket bättre.
Inte värt pengarna...

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack hannalD2867PE
Jacobv437, Chef på Grönsöö Slott, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2020

Så tråkigt att ni inte uppskattade besöket!
Vissa dagar under denna covidsommar har vi blivit övveraskade av kundtillströmningen. Ni har olyckligtvis kommit sent en sån dag, då vissa saker i vårt utbud har tagit slut. Vibeklagar!
Jacob v E

Omdömet skrevs 10 juli 2020

Fick inte se detta slott eftersom de bara tar emot grupper. Men en promenad i parken kunde göras )dock för dyrt) och så finns här även ett café. Nära parkeringen står en lind som drottning Kristina planterade 1623. Linden väl värd att se.

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack 418johnnyd
Jacobv437, Chef på Grönsöö Slott, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2020

Tack för ditt omdöme!
Alla dagar vi har öppet i utställningar, butik och cafe dvs de dagar vi tar entreavgift, har vi även slottsvisning kl 14 för enskilda besökare. Så synd att ni missade det!

Omdömet skrevs 1 juli 2020

Kolla först priserna och vad det kostar inträde i parken. Inte värd att åka till för fattiga pensionärer.

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack N9942FIpeterf
Omdömet skrevs 5 september 2019 från mobil enhet

Ett av mina favorit ställen vid Mälaren.vi åker gärna dit och bara dricker kaffe eller äter lunch.Ett mycket trevligt Cafe. Den här gången
passade vi på att få en givande rundvandring i slottet.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack maddelange
Omdömet skrevs 18 augusti 2019 från mobil enhet

Underbart fin miljö med välskött område och fint café. Lugnt och skönt och trevlig personal. Ångrar inte mitt besök. Väldigt mysig plats som kan rekommenderas att besökas en förmiddag eller eftermiddag.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack carlhenrikrapp