“Stjärnkrog!”
Omdöme om Bombance

Bombance
Rankad som nr 1 av 50 Restauranger i Enkoping
Kök: Franskt

Fick tips om Bombance i White Guide så vi bokade på bröllopsdagen. Underbar mat, bra service och väldigt prisvärt!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack NativeSwede

Omdömet skrevs 2 april 2021 från mobil enhet

Mycket bra mat, väldigt trevlig personal och skön och härlig atmosfär! Hit kommer vi igen. Rekommenderar!

Datum för besöket: april 2021
Tack Nataaliig
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Vi hade en helt fantastisk matupplevelse! Maten var MAGISK! Kocken är helt suverän. Bra service, superbra viner. Finns ingenting att klaga på, vi längtar egentligen redan tillbaka! TACK för allt '.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack laforsling
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Grattis Enköping till detta trevliga franska bistro. Maten är fantastisk god och vällagad. Har ätit här några gånger och vi har varit nöjda och mätta.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 985mikaelh
Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Läste ett omdöme om restaurang Bombance att det måste vara en av de bästa restaurangerna i Enköping?! Tala om underdrift. Vi pratar om en av de bästa i Sverige. Här har vi krögare, kockar och kypare som menar allvar, som inte ger sig förrän vi gäster fått det bästa. Från pilgrimsmusslan via ankan till avec, fanns ett stillsamt engagemang och gudarna ska veta att jag njöt. Bästa hittills i Sverige i år!
Jalle Lorensson

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack jallel2017

Resenärer som tittade på Bombance tittade också på

Enkoping, Uppsala län
Enkoping, Uppsala län

Besökt Bombance? Berätta vad du tyckte!