Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 10 april 2019

Utan några större förväntningar bokade vi in oss på en trerätters middag förra helgen. Som grannar till Fagerudd har vi mest promenerat förbi och inte tänkt så mycket på vad som skulle tänkas erbjudas. Det visade sig vara en av de bättre restaurang-upplevelserna på många år. Till att börja med hade trerättersmiddagen utvidgats till sex rätter. Till det erbjöds dessutom ett mycket passande vinpaket till bra pris. Dessutom serverat av personal som kunde sina saker. Slutligen erbjöds en vacker solnedgång över Mälaren vilket fulländade hela upplevelsen.

Har ingen aning om vad som erbjuds konferensgäster, men håller resten samma klass som mat, dryck och service, så skulle vi inte tveka.

Hoppas det blir fler sådana här tillfällen. Vi kommer !

Datum för vistelsen: april 2019
Tack PerraBerra
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Ett otroligt trevligt och mysigt konferens gård precis vid Mälaren.
Maten är något helt utöver det vanliga och upplevelsen att du är på en fem stjärniga krog/resturang.
Inredning både i kurslokaler, allmänna ytor och på respektive rum står för hemtrevligt med en stark värme för gästen.
Man har tänkt på det där lilla extra genom att ex dukat upp för små godis plock vid varje fika tillfälle. En rolig och uppskattad detalj.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack 247angelicae
Omdömet skrevs 17 augusti 2018 från mobil enhet

Hade en heldag med jobbet ute på Fagerudd. Lugn och härlig plats med utsikt över stilla vatten. Fika, mat, mer fika med generöst utbud av olika godsaker. Fina och välskötta lokaler, även om det märks att konferensdelen gjordes iordning på 90/00-talet. Trevlig personal som ordnade så att vi skulle känna oss välkomna.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack J8M7K
FageruddK, Hotelldirektör på Fagerudd Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2018

Tack för ditt fina omdöme, vi är lite nyfikna vilken lokal satt ni i så kan vi se över den till nästa besök

Omdömet skrevs 27 april 2018 från mobil enhet

Bra läge med härlig sjöutsikt. Kvalitetsängar med mjuka kuddar för perfekt sömn i fräscht renoverade rum. Frukosten himmelsk och värt en extra resa bara den. Personalens gedigna servicekänsla för detaljer och vänliga bemötande är pricken över i:et. Rekommenderas varmt för teambuilding, arbete eller en dag med familjen.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack jandS5939YZ
Omdömet skrevs 8 december 2017 från mobil enhet

Det här måste vara en av Sveriges bästa konferensanläggningar (och jag har besökt många) Underbart läge, outstanding inredning, modern teknik i konferenslokalerna, trevlig och professionell personal och maten....wow!!!

Datum för vistelsen: december 2017
Tack 642pial
FageruddK, Chef på Fagerudd Konferens, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2018

Tusen tack för de värmande orden! Stora glada kramar från personalen på Fagerudd!!!