Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 20 januari 2019

Miljön är lika underbar som tidigare med både rådjur och hjortar i allén, men något har hänt med hotelldelen på sista tiden.
När jag kom in på rummet var toaletten ospolad. Efter två spolningar låg det fortfarande papper i toaletten som inte spolades ner, varför jag fick hjälpa till med toalettborsten. Toaletten var missfärgad och rinner. Efter ett tag har flottören sjunkit och tanken fylls då på. Det blir ett irriterande återkommande ljud efter ett tag. Den lilla TV:n hade dålig bild och behöver en helt ny kanalsökning.
Det skadar inte med mer sand på vägen mellan hotellflyglarna och slottet. Nu går man i snön på gräsmattan för att inte halka. Parkeringen var helt osandad och rena isgatan så jag fick hjälpa en annan gäst att ta sig ut därifrån.
Frukosten kan man dock inte klaga på utan den är riklig och välsmakande.
Glöm inte att gå ner i den gamla slottskällaren Vilken miljö!

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack NE N
Omdömet skrevs 31 december 2018

Ligger en bit från själva staden Enköping
Proffsig personal som kunde hjälpa mig i ett akut läge.
Otroligt mysig miljö både i själva slottet och ute i flygeln där jag bodde.
Fint rum, kanske inte så stort men mycket trivsamt.
Mycket god frukost inne på slottet.
Man kan verkligen känna historiens vingslag.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack carinalkpg
Omdömet skrevs 11 december 2018

Dubbelrummet var som ett mindre enkelrum, TV n var så liten att jag knappt kunde se den när jag låg i sängen. Hade det varit nödvändigt med text hade det inte gått. Vidare var toaletten ostädad. Låg kvar hår i hörnen och soppåsen var inte bytt. Det var också stopp i handfatets avlopp. På morgonen vid duschen försvann plötsligt allt varmvatten.
Det är trist för miljön är underbar och personalen likaså.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Advokatbyrån M
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Ett perfekt konferensställe.
Bra rum för möten, fräscha rum, god buffe lunch och god middag, lokalproducerad öl ger ett plus i kanten men skulle vilja ha mer lokal öl då jag vet att det finns.
Skulle det vara något att säga så väldigt liten tv på rummet, nästan så min bärbara dator har större. Och kylen i baren bör nog repareras för den lät väldigt mycket.
Men över lag så kan jag verkligen rekommendera stället

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack 738fredrikj
Omdömet skrevs 29 augusti 2018

Var här på konferens i tre dagar. Underbar miljö och vackra byggnader.
Väldigt bra mat, såväl frukost som lunch och middag.
Fina rum, lite för mjuka sängar för min smak dock.
Bra konferensrum.
Fina stråk runt om för promenader eller löpturer.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack jelenam06