“Kebabtallrik”
Omdöme om Joe's Diner

Joe's Diner
Rankad som nr 9 av 15 Restauranger i Charlottenberg
Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

Snabb service. God kebabtalkrik om än något salt.
Inte mysigaste miljön - köpcenter öppet mot alla, inga väggar.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Safari703063

Omdömet skrevs 7 maj 2019

Brisvärt. Snabb service även när det är mycket gäster. Ett bra urval av burgare. Fantastik milkshake. Bra lunch. Bra salladsbuffé

Datum för besöket: april 2019
1  Tack Marcus B
Omdömet skrevs 12 oktober 2018 från mobil enhet

Oj oj
Vi beställde vegetariska burgaren. Ack ack vilken besvikelse. Äcklig och tillagad helt utan kärlek. Vi åt inte upp trots att vi var nästintill utsvultna. Beställ inte detta, helt förkastligt som föda.

Datum för besöket: oktober 2018
1  Tack janneramstedt
Omdömet skrevs 7 januari 2017 från mobil enhet

Käkat kalv entrecote och joes burgare. Var kanonbra!! Prisvärt och snabb utleverans av mat.
Nästan en 5a.

Datum för besöket: januari 2017
Tack 202fredrikb
Omdömet skrevs 1 januari 2017 från mobil enhet

Här år vi hamburgare när vi shoppade de sista julklapparna. Helt ok men väldigt dyrt då priserna verkar vara anpassade för de norska besökarna. Tre 150gr hamburgare samt en fish and chips landade på 600kr....

Datum för besöket: januari 2017
Tack Lars B

Resenärer som tittade på Joe's Diner tittade också på

Charlottenberg, Värmlands län

Besökt Joe's Diner? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.