“Fantastiska semlor”
Omdöme om Kallmans konditori

Kallmans konditori
Rankad som nr 4 av 15 Restauranger i Charlottenberg
Omdömet skrevs 10 februari 2023

Absolut godaste semlorna. Köpte deras semlor även på ICA Thybergs där de inte såg så fina ut.
Smaken får högsta betyg men stort minus för det lilla locket och dörmed lilla gräddklivken.
Dock väldigt tråkig personal vilket drar ner betyget.

Datum för besöket: februari 2023
Tack annaw236

Omdömet skrevs 1 juni 2018 från mobil enhet

Bra lunchrestaurang i charlottenbergs centrum.
Skönt att slippa den höga ljudnivån som är på restaurangerna i köpcentrat.
Bra mat och de har rättigheter att utskänka dryck som passar efter en dags shopping . Personalen trevlig

Datum för besöket: juni 2018
Tack Bagga34
Omdömet skrevs 18 oktober 2017 från mobil enhet

På menyn finns en dagens husman för 92 kr. Salladsbord och vatten ingår i priset men kaffe på maten har man missat att det är trevligt om det ingår. Så det var bara att betala 25 kr extra för kaffekoppen. På något sätt känns det snålt att det inte ingår i dagens. En kopp kaffe kostar inte många kronor och det är länge sedan jag åt en lunch ute där kaffet inte ingick på lunchen/dagens.

När man stiger in i lokalen så känns på direkten en markant rökdoft. Jo för här finns ett rökrum i en del av lokalen och även om dörren dit tycks stängd så känns rökdoften väldigt väl ut i lokalen. Vad jag vet så är rökning inte tillåten på restauranger i Sverige. Hur har man tolkat den frågan här?

För min del väljer jag något annat ställe nästa gång för en lunch här på orten. Avstår också från att fråga om påtår ingår för det hade varit gott med tanke på den lilla koppen för 25 kr.

Datum för besöket: oktober 2017
4  Tack Anonnon65
Omdömet skrevs 6 augusti 2016 från mobil enhet

Bra utbud, valuta för pengarna och kanonbra service, bra för barnfamiljer, då de även har konditori rekommenderar jag starkt deras smörgåstårtor.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Martin S
Omdömet skrevs 20 januari 2014

Här finns ett anrikt cafe med stora utrymmen i centrum av Charlottenberg. När du tröttnat på köpcentret kan du åka hit och få en god kopp kaffe och bakelse. Många norrmän har funnit vägen hit och du kan nästan tro att du är i Norge.

Datum för besöket: september 2013
Tack 591owek

Resenärer som tittade på Kallmans konditori tittade också på

Charlottenberg, Värmlands län

Besökt Kallmans konditori? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.