“Scysst lägenhet i Stobrec”
annan resenär har bokat det här boendet

Omdöme om Apartment Bulic

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
19 omdömen
6 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
“Scysst lägenhet i Stobrec”
Omdömet skrevs 15 augusti 2015 för en vistelse i juli 2015

Nära havsbad, bara nerför trappor. Ligger i ett lugnt område, nära bageri, mataffär, busshållplats och restauranger mm. Boendet hade två toaletter, ganska välutrustat kök, separat vardagsrum (förutsatt att man bor högst 4 personer, annars kan ytterligare två bo på bäddsoffa i vardagsrummet). OK kanalutbud på TVn. Ägaren var trevlig och svarade snabbt på SMS och fixade service för en trasig AC dagen efter felet påpekades. Hade invasion av myror i köket men det ordnades på några dagar. Städningen var bra men kunde vara ytterligare lite noggrannare. Önskar att balkongen varit på andra sidan för då hade det varit havsutsikt. Hade gärna haft två husnycklar istället för bara en. Kan absolut tänka mig bo här igen om jag ska till Stobrec :)

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Läget. Två toaletter. Separat vardagsrum.
Gillade minst: Problem med en AC. Tillfällig invasion av myror. En husnyckel.
Resegrupp: Med vänner
Din ålder 25-34
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera