“Alla sinnen fick sitt”

Kök: Grillat
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 13 juni 2024

God mat och fantastisk utsikt! Biffen och osten tillsammans med pastan var mycket god! Bra service och oslagbar utsikt.

Datum för besöket: juni 2024
Tack Cia P

Omdömet skrevs 21 april 2024

Genomresa med familj
Trevlig personal bra service
Bra mat (åt både middag och frukost)
Fina rum med fin utsikt
-kallt på rummet

Datum för besöket: april 2024
Tack sofia w
Omdömet skrevs 4 september 2023 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, rekommenderas starkt om man ska äta gott och är i Högs Kusten. Personalen var trevlig och kunnig. Utsikten oslagbar!

Datum för besöket: september 2023
Tack Malin A
Omdömet skrevs 18 augusti 2023

Jag beställde råbiff som skulle innehålla rödbetor, kapris, tryffelolja mm. Inget av detta fanns i råbiffen. Det övriga som utlovades i menyn saknades också. Lång väntan på maten. Vid en fråga om lammfärsen kom från någon lokal producent, visste inte personalen något! Synd om detta vackra ställe blir en turistfälla!🤨

Datum för besöket: augusti 2023
Tack Fanny A
Omdömet skrevs 11 augusti 2023 från mobil enhet

Middag skulle vi äta, snabb service inte alltid positivt, förrätt & varmrätt som hade lite mer att bjuda. Gott var det men cannelloni var torra tyckte jag och fyllning utan smak fick salta en hel del. Upplevde råbiffen mer som köttfärs vilket jag ej uppskattar. Många olika smaker som var gott dock.

Datum för besöket: augusti 2023
Tack elisabethr774

Besökt Hotell Höga Kusten Restaurang? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.