“Fantastiskt god matc”

Kök: Grillat
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 4 september 2023 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, rekommenderas starkt om man ska äta gott och är i Högs Kusten. Personalen var trevlig och kunnig. Utsikten oslagbar!

Datum för besöket: september 2023
Tack Malin A

Omdömet skrevs 18 augusti 2023

Jag beställde råbiff som skulle innehålla rödbetor, kapris, tryffelolja mm. Inget av detta fanns i råbiffen. Det övriga som utlovades i menyn saknades också. Lång väntan på maten. Vid en fråga om lammfärsen kom från någon lokal producent, visste inte personalen något! Synd om detta vackra ställe blir en turistfälla!🤨

Datum för besöket: augusti 2023
    • Atmosfär
Tack Fanny A
Omdömet skrevs 11 augusti 2023 från mobil enhet

Middag skulle vi äta, snabb service inte alltid positivt, förrätt & varmrätt som hade lite mer att bjuda. Gott var det men cannelloni var torra tyckte jag och fyllning utan smak fick salta en hel del. Upplevde råbiffen mer som köttfärs vilket jag ej uppskattar. Många olika smaker som var gott dock.

Datum för besöket: augusti 2023
Tack elisabethr774
Omdömet skrevs 28 juli 2023

Mysigt ställe med magisk utsikt och helt okej priser. Vi fikade bara, men ändå. Hela området är en upplevelse, med butiker, utsiktsplats mm

Datum för besöket: juli 2023
    • Atmosfär
Tack maggan66
Omdömet skrevs 15 juli 2023

Goda smaker, men det stör att det står ryggbiff, och två mindre skivor kött kommer in. En biff är en biff, helstekt skivad kött är en annan sak, för det priset borde det komma in en ryggbiff som man blir mätt på.
Cannelloni som är två pasta bitar, det är i underkant. Snålt helt enkelt.
Dessutom väldigt oerfarna servitörer.
Höga ambitioner som inte infrias.
Provar något annat nästa gång.

Datum för besöket: juli 2023
Tack Curious65857619764

Besökt Hotell Höga Kusten Restaurang? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.