“Arbetsledare.”

Kök: Grill
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 20 oktober 2022 från mobil enhet

Mycket bra bemötande vid ankomst. Snygga trevliga rum med en helt fantastisk utsikt över Ångermanälven . Mycket god mat i restaurangen
med en trevlig personal. Helhetsintrycket, en mycket trevlig vistelse .

Datum för besöket: oktober 2022
Tack 114magnusn

Omdömet skrevs 11 september 2022

Underbar utsikt och interiör, räddar upp det hela. Maten inget vidare och priserna väldigt höga med tanke på det som serveras

Datum för besöket: maj 2022
Tack andersberg9999
Omdömet skrevs 24 juli 2022 från mobil enhet

Vi väntade på maten i ca. 45 minuter och var tvungna att säga till för att få maten. Andra sällskap som kom lång efter fick mat innan vi fick det och vi fick inte ens någon ursäkt när maten serverades.

Datum för besöket: juli 2022
Tack VikNyk
Omdömet skrevs 29 november 2021

Checkade in vid sen lunch, men inga problem!
Restauranten/Cafét öppet hela dagen, inga bokningar!
Ville bara äta något litet då vi skulle äta middag på kvällen!
Tog var sin förrätt, Sallad - jordgubbar, mozarella, tomater och
balsamico - underbart god!! Minns den fortfarande!!
Min man valde gubbröra och han var också jättenöjd!
Middagen bestod av Röding och Ryggbiff med gott vin!
Dessutom fantastisk utsikt!
Servicen suverän!

Datum för besöket: juli 2021
Tack Kerstin E
Omdömet skrevs 21 augusti 2021

Mycket fräscht och fint hotell och sköna sängar. Trevlig personal som tog emot och när vi kom. Kort väntetid på maten ett plus.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Snobbelobb

Besökt Hotell Höga Kusten Restaurang? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.