“Miljön övervinner maten”

Kök: Grillat
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 11 september 2022

Underbar utsikt och interiör, räddar upp det hela. Maten inget vidare och priserna väldigt höga med tanke på det som serveras

Datum för besöket: maj 2022
1  Tack andersberg9999

Omdömet skrevs 24 juli 2022 från mobil enhet

Vi väntade på maten i ca. 45 minuter och var tvungna att säga till för att få maten. Andra sällskap som kom lång efter fick mat innan vi fick det och vi fick inte ens någon ursäkt när maten serverades.

Datum för besöket: juli 2022
1  Tack VikNyk
Omdömet skrevs 29 november 2021

Checkade in vid sen lunch, men inga problem!
Restauranten/Cafét öppet hela dagen, inga bokningar!
Ville bara äta något litet då vi skulle äta middag på kvällen!
Tog var sin förrätt, Sallad - jordgubbar, mozarella, tomater och
balsamico - underbart god!! Minns den fortfarande!!
Min man valde gubbröra och han var också jättenöjd!
Middagen bestod av Röding och Ryggbiff med gott vin!
Dessutom fantastisk utsikt!
Servicen suverän!

Datum för besöket: juli 2021
Tack Kerstin E
Omdömet skrevs 21 augusti 2021

Mycket fräscht och fint hotell och sköna sängar. Trevlig personal som tog emot och när vi kom. Kort väntetid på maten ett plus.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Snobbelobb
Omdömet skrevs 21 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt fin utsikt. Det blåste lite den dagen så vi satt inne i restaurangen. Trevliga lokaler och det finns en del där husdjur är välkommen.

Beställde råbiff och alkoholfritt bubbel.
Det blev en liten miss av den unge servitören. Bubblet hade nog vart öppet ett bra tag och saknade kolsyra.
Men det ordnades till direkt när vi märkte det så ingen fara.

Råbiffen var god, båda var nöjd med den.
Lite speciell men hade kunnat vart lite mer spännande.

Det var väldigt mycket bilar på parkeringen då det är populärt ställe att besöka.

Inget negativt att säga.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack JoelO910

Besökt Hotell Höga Kusten Restaurang? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.