“Pensionär”

Kök: Grillat
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 21 augusti 2021

Mycket fräscht och fint hotell och sköna sängar. Trevlig personal som tog emot och när vi kom. Kort väntetid på maten ett plus.

Tack Snobbelobb

Omdömet skrevs 21 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt fin utsikt. Det blåste lite den dagen så vi satt inne i restaurangen. Trevliga lokaler och det finns en del där husdjur är välkommen.

Beställde råbiff och alkoholfritt bubbel.
Det blev en liten miss av den unge servitören. Bubblet hade nog vart öppet ett bra tag och saknade kolsyra.
Men det ordnades till direkt när vi märkte det så ingen fara.

Råbiffen var god, båda var nöjd med den.
Lite speciell men hade kunnat vart lite mer spännande.

Det var väldigt mycket bilar på parkeringen då det är populärt ställe att besöka.

Inget negativt att säga.

1  Tack JoelO910
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Vi åt gubbröra till förrätt. Den var helt suverän. Varmrätterna vi åt var högrevsburgare och fjällröding och det var bra.

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack 498evag
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Över en timmes väntetid på maten och då hade vi 4 barn med i sällskapet som va väldigt hungriga. Då hade vi också fått vänta cirka 15 min innan vi lyckades ens få beställa mat också…

1  Tack frulc
Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Fick vänta över 1 timme på maten. Maten var kall när den kom. 3 av 6 i sällskapet fick fel mat serverad.

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack buuuset

Besökt Hotell Höga Kusten Restaurang? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.