“Extremt lång väntetid på mat”

Hotell Höga Kusten Restaurang
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Sandöverken
Prisklass: 110 kr - 250 kr
Kök: Grillat
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Över en timmes väntetid på maten och då hade vi 4 barn med i sällskapet som va väldigt hungriga. Då hade vi också fått vänta cirka 15 min innan vi lyckades ens få beställa mat också…

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack frulc

Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Fick vänta över 1 timme på maten. Maten var kall när den kom. 3 av 6 i sällskapet fick fel mat serverad.

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack buuuset
Omdömet skrevs 16 juli 2021

Mycket trevligt hotell med bra personlig service, utsökt mat och bedårande vacker utsikt mot Höga Kusten och bron.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Joakim G
Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

De var ett riktigt bra hotell med bra och trevlig personal, jag och min tjej hade en sån mysig och rolig vistelse där, rekommenderar starkt de här hotellet och kommer tillbaka fler gånger 👍🏻👍🏻

Datum för besöket: april 2021
Tack Lukas B
Omdömet skrevs 8 november 2020

Fint hotell med trevlig personal och fantastisk mat under vår gourmetweekend.
Fina välstädat rum med sköna sängar.

Datum för besöket: november 2020
Tack Traveler834665

Besökt Hotell Höga Kusten Restaurang? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.