“Hotell med oslagbart vacker utsikt!”

Hotell Höga Kusten Restaurang
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Sandöverken
Prisklass: 110 kr - 250 kr
Kök: Grillat
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 16 juli 2021

Mycket trevligt hotell med bra personlig service, utsökt mat och bedårande vacker utsikt mot Höga Kusten och bron.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Joakim G

Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

De var ett riktigt bra hotell med bra och trevlig personal, jag och min tjej hade en sån mysig och rolig vistelse där, rekommenderar starkt de här hotellet och kommer tillbaka fler gånger 👍🏻👍🏻

Datum för besöket: april 2021
Tack Lukas B
Omdömet skrevs 8 november 2020

Fint hotell med trevlig personal och fantastisk mat under vår gourmetweekend.
Fina välstädat rum med sköna sängar.

Datum för besöket: november 2020
Tack Traveler834665
Omdömet skrevs 2 oktober 2020

Jag är inte vegetarian, men väljer gärna det om jag tycker att menyn verkar intressant. Och det var den här. Man märker när det ligger en del arbete bakom rätterna. Åt en av de godaste vegetariska rätter jag ätit. Mannen åt fjällröding som också var helt suverän. Väl värt ett besök.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack liselotteg867
Omdömet skrevs 27 september 2020 från mobil enhet

Stannade till för att äta lunch. Lite gäster i restaurangen och ändå fick vi vänta ganska länge innan vi blev tilldelade ett bord av en väldigt otrevlig servitris. Hon kastade ned menyerna på bordet och gick därifrån utan ett ord. Efter en lång väntan fick vi äntligen beställa, maten dröjde dryga 30 minuter. Ingen kom och frågade om det smakade bra.

Maten däremot var jättebra! All eloge till kockarna! Anklåret var perfekt och pastan var även den jättegod.

Tråkigt med så oengagerad service personal som drar ner helhetsintrycket i botten.

Datum för besöket: september 2020
Tack Z9931SKsandrao

Besökt Hotell Höga Kusten Restaurang? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.