“På väg uppåt”

Kök: Grill
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Åt en fantastisk ryggbiff med potatisrulle beställde medium och de va en av dom godaste köttbitarna vi har ätit. Till efterrätt valde vi marängsvissen och de va en galet stor portion så de va tur att vi delade på den. Hade bokat bord innan och frågat om dom kunde göra iordning en varsin alkoholfri drink och dom kom in så fort vi satt vid bordet, mycket nöjda!

Tack Ewamicke

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Jättemysigt ställe med fantastisk mat och utsikt.
Mycket trevlig personal.
Där finns även mycket underhållning och temakvällar som förgyller vistelsen.

Tack Bitte S
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Ett fint och mysigt hotell med en fantastiskt utsikt över den fina Högakustenbron. En fin och mysig matsal med riktigt trevlig personal med bra servis.
Ett mysigt rum med en fantastisk utsikt.

Tack Linda Å
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

1 timme innan drycken anlände.
Kall mat och lite mat och det mesta slut.
Fösta gången jag gick ut från en restaurang hungrig.
Detta ställe har verkligen sjunkit i klass! Mycket tråkigt då detta varit ett favorit ställe.

4  Tack Linda J
Omdömet skrevs 7 december 2017

Besökte för att äta ett julbord-jullunch.

Är mycket nöjd. Julbordet har mycket bra utbud utan att vara överdådigt. Bra påpasslig personal som bistod med bra service.
Även prisvärt.(Dock högre pris vid kvällssittning)
Kan rekommenderas.

Tack Hans L

Resenärer som tittade på Hotell Hoga Kusten tittade också på

Härnösand, Härnösands Kommun

Utansjö, Västernorrlands län
Noraström, Västernorrlands län

Sandöverken, Västernorrlands län
Kramfors, Kramfors kommun

Besökt Hotell Hoga Kusten? Berätta vad du tyckte!