Travelocity
Priceline

Först åkte vi till skuleberget, sen for vi till hotellet. God mat fin utsikt, fina rum. Bra lekplats och vi satt och grillade i grillstugan . Alla var trevliga och snälla. Jag vill åka hit fler gånger

Tack MathiasD195

Vi tar alltid en övernattning med trerätters middag för att fira att vi kommit halvvägs på vår resa till och från fritidshuset. Vi är alltid nöjda! Den storslagna utsikten i kombination med perfekt service, underbar mat och funktionella rum bidrar till att vi inte tänker bryta den här fina traditionen.

Tack Karin J

Spenderade en natt här efter vandring på Höga Kusten. Vi valde detta boende pga utsikten och den gjorde oss inte besvikna men det gjorde hotellets standard. Hela hotellet behöver uppdateras, det känns slitet och nedgånget. Rummet var rymligt och rent men behöver fräschas upp. Restaurangen kändes mer som en skolmatsal med mysfaktor noll trots den storslagna utsikten. Middagen vi åt där var inte heller mycket att hurra för men frukostbuffén var däremot mycket bra.
Stor eloge till mycket trevlig och serviceminded personal i både reception och restaurang.

Tack rasalex
Omdömet skrevs 13 april 2021 från mobil enhet

Vårt favorithotell längs E4an. Mysigt, trevlig personal och mycket god mat!
Utsikten är ju rätt häftig också. Hit kommer vi nog många fler gånger.
Ska då utforska omgivningarna ordentligt, kanske en långvandring!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 798pern
Omdömet skrevs 3 april 2021 från mobil enhet

Fräscht hotell med fantastisk utsikt. Frukosten var mycket god. Middag med hamburgare. Middagen får medelbetyg. Alla i personalen var trevliga. Rummet var litet men fräscht. Rolig lekplats och vackra promenadvägar.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Johan E