Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 13 april 2021 från mobil enhet

Vårt favorithotell längs E4an. Mysigt, trevlig personal och mycket god mat!
Utsikten är ju rätt häftig också. Hit kommer vi nog många fler gånger.
Ska då utforska omgivningarna ordentligt, kanske en långvandring!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 798pern
Omdömet skrevs 3 april 2021 från mobil enhet

Fräscht hotell med fantastisk utsikt. Frukosten var mycket god. Middag med hamburgare. Middagen får medelbetyg. Alla i personalen var trevliga. Rummet var litet men fräscht. Rolig lekplats och vackra promenadvägar.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Johan E
Omdömet skrevs 20 mars 2021

magiskt bra allting , fantastiskt god mat och underbar personal. Fräscha rum och underbara sängar, vattnet i Poolen var perfekt. Vi kommer absolut rekonstruera detta hotell för så många vi kan tack för en underbar vistelse. Marlene och Mattias

Tack nilssonskalle
Omdömet skrevs 13 mars 2021 från mobil enhet

Här finns ingenting att anmärka på. Trevligt bemötande vid incheckning, fint välstädat rum med en härlig utsikt! Suverän middag, vi åt löjrom, råbiff och griskind, allt jättegott! Proffsigt bemötande från all personal. Hit kommer vi tillbaka!

Tack Gullans
Omdömet skrevs 7 mars 2021

Utsökt mat, åt en bra 3 rättersmiddag i fin miljö. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Fin utsikt ifrån rummet med terass. Mycket sevärdheter runt omkring i miljön, nordingrå, höga kustenbron och skule berget.

Tack josefineh1997