2025 av 303 omdömen
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Ett hotell värt att besöka/bo på bara pga läget med fantastisk utsikt över Högakustenbron. Fantastiska omgivningar, både i närheten (vandringsstigar) och med bil.
Mycket god mat i restaurangen och trevlig personal.
Skall jag tipsa på några förbättringar så gäller det toa o dusch:
- Fräscha upp duschutrymme. Smutsiga kakelfogar ger dåligt intryck.
- Pedalhink på toa.
- Byt leverantör av toapapper. Bättre kvalitet förväntas på ett hotell.

Tack 3tommyn
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Hotell har ett fantastiskt läge med utsikt över bron och omgivningen. Familjen på 4 personer bodde i ett litet rum som hade det som man kan förvänta sig. Fin markterass utanför rummet och väldigt trevlig personal. Restaurangen höll hög klass middagstid men frukosten var lite tråkig,
dock väldigt bra coronaanpassad. Rekommenderar starkt hotell och kommer att bo här igen när vi besöker Höga kusten.

Tack ollee2013
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Två vuxna och ett barn. Små rum, men bekväma. Vyn utanför fönstret som sagt fantastisk. Bra lokaliteter i övrigt med bra servicekänsla hos personalen. Lekparken utanför hotellet väldigt bra med många olika lekställningar. Kan rekommenderas.

Tack Vainviper
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Rent och fräscht på rummet. God mat och trevlig personal
Stort plus att det fanns en gideonitbibel på rummet. Fantastisk miljö ute och inne. Frukosten god lagom mycket lugn atmosfär fin utsikt. Vi kommer gärna igen. Tack

Tack u1967
Omdömet skrevs 20 juli 2020

Mycket trevlig upplevelse att åka som par. Vandringsleden intill var mysig med fantastiska utsiktsplatser. Det var ett litet mysigt rum med uteplats, utsikt över bron och älven. Vi bokade även bubbelpoolen och hade turen att få kvällssol, riktigt mysigt! Ska jag klaga på något så är det att fjällrödingen var alldeles för god, jag var bra nära att slicka på tallriken när jag ätit upp! Möjligtvis hade vi önskat en extra pära, men det är petitesser. Nästa visit tar vi med sonen för en dagsutflykt, för barnen som lekte utomhus såg ut att ha riktigt roligt.

Tack ResMer2021