Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Rent och fräscht på rummet. God mat och trevlig personal
Stort plus att det fanns en gideonitbibel på rummet. Fantastisk miljö ute och inne. Frukosten god lagom mycket lugn atmosfär fin utsikt. Vi kommer gärna igen. Tack

Tack u1967
Omdömet skrevs 20 juli 2020

Mycket trevlig upplevelse att åka som par. Vandringsleden intill var mysig med fantastiska utsiktsplatser. Det var ett litet mysigt rum med uteplats, utsikt över bron och älven. Vi bokade även bubbelpoolen och hade turen att få kvällssol, riktigt mysigt! Ska jag klaga på något så är det att fjällrödingen var alldeles för god, jag var bra nära att slicka på tallriken när jag ätit upp! Möjligtvis hade vi önskat en extra pära, men det är petitesser. Nästa visit tar vi med sonen för en dagsutflykt, för barnen som lekte utomhus såg ut att ha riktigt roligt.

Tack ResMer2021
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Sov en natt i juli 2020 2 pers tillsammans med en hund. Bra service, fantastiskt fin miljö och utsikt, god mat i restaurangen. Rum ok, lite gammalt. Hade gärna haft minibar. Sängar ok, lite mjuka. Bra för hunden!

Tack 757erikf
Omdömet skrevs 20 juli 2020

Utsikten är fantastisk, vi hade egen terrass där vi såg ut över bron. Rummet var fräscht och bra, det var bra frukost. Åt både lunch och middag i restaurangen och maten var kanonbra. Fina leder att vandra runt hotellet och var fint med ett kvällsdopp i älven.
Väl värt ett besök!

Tack OlleO86
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Mycket god mat och en härlig omgivning. Rummen var lite liter för en extra säng. Trevlig personal och bra för barn
, stor lekplats för barn samt ett vattenfall. Fanns mycket blåbär att plocka och en härlig utsikt över bron

Tack 433h_kann