Omdömet skrevs 29 juli 2018

Vacker utsikt från rummen, som ligger i en båge i en sluttning mot Ångermanälven. Det finns inte så mycket att göra i närheten så hotellet passar bäst för nattliga stopp under långresor. Välutrustad bar med fina whiskysorter och lokalt producerad gin. Parkeringen har eluttag, men de är bara igång på vintern.

Bodde här: juli 2018
Tack Christian H
Omdömet skrevs 26 juli 2018

Inte ett ställe som man vill rekommendera sina goda vänner. Det vore nog dags för en större renovering av utrymmena. Priserna på mat och dryck var i högsta laget. Nej besök gärna Höga Kustenbron och titta på utsikten. Men sök nattlogi på annan ort. För bilturister finns det såväl toaletter som souvenirbodar.

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack JasBab
Omdömet skrevs 21 juli 2018

Vi sov en natt och det var ok. AC på rummet helt ok. Väldigt fint utsikt, mat på restaurang inte prisvärt. Frukost var väldigt enkelt men bra. Personal var kunglig, bra massage stol som vi använd flera tillfällen.

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack TapioS41
Omdömet skrevs 19 juli 2018 från mobil enhet

Vi var på genomresa och övernattade en natt. Slitet hotell utan AC. Det var fruktansvärt varmt på rummet. Ofräscha rum med heltäckningsmatta och badrum som borde renoveras.Inget kylskåp på rummet. Det positiva var förstås utsikten. Vi hade ett rum med liten altan. När solen väl var borta därifrån satt vi där hela kvällen och tittade på solnedgången. Magiskt! Härligt att kunna sitta ute och äta både middag och frukost. Detta hotell vore inget utan utsikten, men nu finns den ändå där och det var värt att stanna en natt.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
1  Tack Åsa Ö
Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Vi sov en natt här och det var helt ok. Hade inte velat stanna en natt till. Rummet tråkigt och charmlöst. Vi hade ett dubbelrum med två enkelsängar som stod ihop. Hamnade man i mitten gled sängarna direkt isär och man hamnade på golvet vilket var irriterande. Chips och mineralvatten fanns gratis på rummet vid ankomst. Frukosten ok. Vi åt inte middag här denna gång men har ätit både lunch och middag här tidigare och det har varit mycket god och välsmakande mat.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack Ronny_R30