Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com152 US$
eDreams152 US$
Priceline152 US$
Travelocity152 US$
CheapTickets152 US$
Omdömet skrevs 7 oktober 2021

Supertrevliga människor, fräsha rum, fin utsikt och framför allt, underbart god mat! Om du funderar att bo på ett vackert och mysigt ställe nära sevärdigheter så skulle jag absolut rekomendera detta hotell! Ha det bra, stay safe, travel more

Rumstips: Ta ett dopp vid bryggan 20 meter från hotellet!
Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack ChebabAnka
Omdömet skrevs 3 oktober 2021 från mobil enhet

Trevlig och engagerad personal. God mat, utsökt fjällröding med tillbehör och en frukostbuffé som kittlar smaklökarna. Ett boende omgivet av en naturskön miljö och ett trevligt rum med utsikt över höga kusten bron så kan det inte bli annat än full pott.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack Jan Olov W
Omdömet skrevs 11 september 2021 från mobil enhet

Mycket god mat, mycket trevlig och omtänksam personal. Vi fick med oss underbara lunchlådor till våra vandringar. Skall man önska något mer skulle duschen göras om. Svårt att begränsa vattnet till duschdelen. Beläget i naturskön miljö med möjlighet till bastu och bad i Ångermanälven.

Datum för vistelsen: september 2021
Tack karins488
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Fantastiskt läge och underbar mat. Fick med oss lunchpaket som var kanonbra, inga halvtaskiga mackor utan mättande lagad mat.
Härlig bastu med tillhörande dopp.
Lite små rum men rent och snyggt och utsikten var fantastisk.
Personalen omtänksam och trevlig

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Pilla4
Omdömet skrevs 21 juli 2021

Jag och min fru tillbringade 4 nätter på detta fina hotell som erbjöd god mat och god frukost där man blev väl mottagen av en trevlig personal.
Utsikten var fenomenal och läget var perfekt till olika aktiviteter med inte alltför för långa sträckor så vi kan varmt rekommendera detta till andra.

Bilden är från vårat rum.

//Veronica och Kjell Collin

Datum för vistelsen: juli 2021