Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 21 juli 2021

Jag och min fru tillbringade 4 nätter på detta fina hotell som erbjöd god mat och god frukost där man blev väl mottagen av en trevlig personal.
Utsikten var fenomenal och läget var perfekt till olika aktiviteter med inte alltför för långa sträckor så vi kan varmt rekommendera detta till andra.

Bilden är från vårat rum.

//Veronica och Kjell Collin

Tack Coastal251387
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Trevligt ställe med bekväma sängar. Brukar ofta ta vegoalternativet i restaurangen då jag upplever att det ibland läggs ner lite mer krut på dom rätterna och det hade det verkligen gjorts. Mitt köttätande sällskap tyckte även att den rätten var bättre än kötträtten, även fast den också var mycket god.

Tack 898ameliaf
Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Efter två fina dagar åker vi hemåt. Så nöjda med allt. Boende i en fantastiskt fin miljö, toppservice och mat och dryck som håller väldigt hög klass till rimliga priser. Stort tack för lånet av koppel till hunden (som vi tappat på parkeringen till Valkallen visade det sig). Vi längtar redan till besök

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack I9696JVmonical
Omdömet skrevs 12 juli 2021

Hög klass. Bedårande. Trevlig personal. Mitt resesällskap fann en inre frid som var tilltalande. Kulissen bidrog till detta helt tveklöst. Denna plats skall återbesökas. Sverige i sin finaste skrud. Tack

Tack 364petrin
Omdömet skrevs 10 juli 2021

Otroligt mysigt ställe ombonad av en vacker miljö. Fin utsikt mot Ångermanälven. Mysigt för en avkopplande helg och fint bemötande från personal. Möjlighet att basta i vedeldad bastu och ett dopp i älven finns. Rekommenderas starkt!

Tack marlenesB7794SY