Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Efter två fina dagar åker vi hemåt. Så nöjda med allt. Boende i en fantastiskt fin miljö, toppservice och mat och dryck som håller väldigt hög klass till rimliga priser. Stort tack för lånet av koppel till hunden (som vi tappat på parkeringen till Valkallen visade det sig). Vi längtar redan till besök

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack I9696JVmonical
Omdömet skrevs 12 juli 2021

Hög klass. Bedårande. Trevlig personal. Mitt resesällskap fann en inre frid som var tilltalande. Kulissen bidrog till detta helt tveklöst. Denna plats skall återbesökas. Sverige i sin finaste skrud. Tack

Tack 364petrin
Omdömet skrevs 10 juli 2021

Otroligt mysigt ställe ombonad av en vacker miljö. Fin utsikt mot Ångermanälven. Mysigt för en avkopplande helg och fint bemötande från personal. Möjlighet att basta i vedeldad bastu och ett dopp i älven finns. Rekommenderas starkt!

Tack marlenesB7794SY
Omdömet skrevs 3 juli 2021

Rummen är ganska små men miljön och omgivningen är oslagbar! Tillgång till bastu och badbrygga samt Väldigt god mat. Personalen Anders fick oss att kännas oss som kungar under vår vistelse med sin väldigt serviceinriktad inställning som både var behjälplig med allt från val av dryckesmeny till kanotuthyrning. Vi kommer definitivt tillbaka.

Tack Idwiii87
Omdömet skrevs 28 juni 2021

Rummet jag får är ganska slitet. Och antalet tv-kanaler är begränsat och jag hittar ingen information gällande wifi på rummet. Men utsikten från mitt fönster är oslagbar. Trodde först att jag skulle kunna ta ett dopp direkt från rummet, men efter närmare studier visade det kräva ett hopp i Bob Beamon-klass.
Men det är läget som är detta hotells trumf-kort. Beläget vis Ångermanälvens strand blir man helt begeistrad. Att sätta sig på altanen och inta frukost en ljum sommarmorgon får livasandarna att vakna. Kombinera detta gärna med ett morgondopp i älven.

Rumstips: Se till att få ett rum med utsikt mot älven
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Pegen