Kostnadsfri avbokning till den 22-02-04
Boka nu, betala på plats
eDreams
Priceline149 US$
FindHotel
Etrip
Omdömet skrevs 10 juli 2021

Otroligt mysigt ställe ombonad av en vacker miljö. Fin utsikt mot Ångermanälven. Mysigt för en avkopplande helg och fint bemötande från personal. Möjlighet att basta i vedeldad bastu och ett dopp i älven finns. Rekommenderas starkt!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack marlenesB7794SY
Omdömet skrevs 3 juli 2021

Rummen är ganska små men miljön och omgivningen är oslagbar! Tillgång till bastu och badbrygga samt Väldigt god mat. Personalen Anders fick oss att kännas oss som kungar under vår vistelse med sin väldigt serviceinriktad inställning som både var behjälplig med allt från val av dryckesmeny till kanotuthyrning. Vi kommer definitivt tillbaka.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Idwiii87
Omdömet skrevs 28 juni 2021

Rummet jag får är ganska slitet. Och antalet tv-kanaler är begränsat och jag hittar ingen information gällande wifi på rummet. Men utsikten från mitt fönster är oslagbar. Trodde först att jag skulle kunna ta ett dopp direkt från rummet, men efter närmare studier visade det kräva ett hopp i Bob Beamon-klass.
Men det är läget som är detta hotells trumf-kort. Beläget vis Ångermanälvens strand blir man helt begeistrad. Att sätta sig på altanen och inta frukost en ljum sommarmorgon får livasandarna att vakna. Kombinera detta gärna med ett morgondopp i älven.

Rumstips: Se till att få ett rum med utsikt mot älven
Tack Pegen
Omdömet skrevs 28 juni 2021 från mobil enhet

Ett litet hotell med ett fint läge nere vid vattnet. Vi åt en väldigt god middag i restaurangen och efter det tog vi några drinkar ute på terrassen.

Tyvärr ingen badstrand i närheten men fin natur i övrigt. Det finns dock en bastu (med brygga) att hyra. Den ligger placerad nere vid stranden så det går att ta sig ett dopp från bryggan där.

Rumstips: Jag rekommenderar att boka bord i restaurangen under högsäsong/soliga dagar då det kan mer än bara hotellgäster som äter middag där.
Tack TLamberg
Omdömet skrevs 26 juni 2021

Mysigt ställe på en lugn och naturskön plats med hjälpsam och trevlig personal och mycket god mat. Vi tyckte om att det fanns olika saker att göra som kajak, vedeldad bastu och biljard. Ett litet minus för lyhörda rum, men hela familjen är som helhet mycket nöjda med vår minisemester.

Tack helenlC7423TJ