Kostnadsfri avbokning till den 21-12-10
Boka nu, betala på plats
FindHotel
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-11
Priceline
eDreams154 US$
Omdömet skrevs 28 juni 2021 från mobil enhet

Ett litet hotell med ett fint läge nere vid vattnet. Vi åt en väldigt god middag i restaurangen och efter det tog vi några drinkar ute på terrassen.

Tyvärr ingen badstrand i närheten men fin natur i övrigt. Det finns dock en bastu (med brygga) att hyra. Den ligger placerad nere vid stranden så det går att ta sig ett dopp från bryggan där.

Rumstips: Jag rekommenderar att boka bord i restaurangen under högsäsong/soliga dagar då det kan mer än bara hotellgäster som äter middag där.
Tack TLamberg
Omdömet skrevs 26 juni 2021

Mysigt ställe på en lugn och naturskön plats med hjälpsam och trevlig personal och mycket god mat. Vi tyckte om att det fanns olika saker att göra som kajak, vedeldad bastu och biljard. Ett litet minus för lyhörda rum, men hela familjen är som helhet mycket nöjda med vår minisemester.

Tack helenlC7423TJ
Omdömet skrevs 23 juni 2021

Magiskt läge och fantastiskt bemötande. Lugnt och charmigt. God frukost och middag, med bra varierande meny. Lunchryggsäckarna var goda och väl tilltagna. Vacker natur och nära till fantastiska vandringsleder.

Tack IreneStorm
Omdömet skrevs 20 juni 2021 från mobil enhet

Vackert läge, charmig gammal byggnad. Restsurangens meny är varierad och maten god och hemlagad. Mycket professionell serveringspersonal som gav bra service. Rummen börjar vara slitna, lågt vattentryck och omodernt inredda. Bra sängar men två enkla som glider isär.

Rumstips: Laddning till elbil/laddhybrid via 220 volt, se till att ha med rätt kabel.
Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Resort42968301776
Omdömet skrevs 27 maj 2021 från mobil enhet

Väldigt trevligt, kanongod mat och superfint utsikt över högakustenbron.
Prisvärt!
Gav 4 av 5 stjärnor pga lite för underbemannat. Fick vänta lite länge i baren osv. Men dom kämpa på bra i corona tiderna! Kommer lätt stanna här ingen om tillfälle ges!

Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste i arbetet