Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com152 US$
Priceline152 US$
eDreams152 US$
CheapTickets152 US$
Travelocity152 US$
Omdömet skrevs 23 juni 2021

Magiskt läge och fantastiskt bemötande. Lugnt och charmigt. God frukost och middag, med bra varierande meny. Lunchryggsäckarna var goda och väl tilltagna. Vacker natur och nära till fantastiska vandringsleder.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack IreneStorm
Omdömet skrevs 20 juni 2021 från mobil enhet

Vackert läge, charmig gammal byggnad. Restsurangens meny är varierad och maten god och hemlagad. Mycket professionell serveringspersonal som gav bra service. Rummen börjar vara slitna, lågt vattentryck och omodernt inredda. Bra sängar men två enkla som glider isär.

Rumstips: Laddning till elbil/laddhybrid via 220 volt, se till att ha med rätt kabel.
Tack Resort42968301776
Omdömet skrevs 27 maj 2021 från mobil enhet

Väldigt trevligt, kanongod mat och superfint utsikt över högakustenbron.
Prisvärt!
Gav 4 av 5 stjärnor pga lite för underbemannat. Fick vänta lite länge i baren osv. Men dom kämpa på bra i corona tiderna! Kommer lätt stanna här ingen om tillfälle ges!

Restyp: Reste i arbetet
Tack GrandTour11896411956
Omdömet skrevs 27 maj 2021 från mobil enhet

Otroligt fint läge vid vattnet. Utsikten från hotellrummet visar Höga Kusten bron och solen glimmrar från vattnet. Maten i restaurangen som har utsikt över vattnet var mycket god. Fin presentation av servitrisen som serverade maten och fin atmosfär över lag. Hemtrevligt hotell som tar hand om sina gäster.

Datum för vistelsen: april 2021
Restyp: Reste i arbetet
Tack Adam M
Omdömet skrevs 13 maj 2021 från mobil enhet

Utsikten från rummet var oslagbar med vattnet, skogen och Höga kusten bron.

Omgivningen är jättefin och det finns bänkar ute att sitta på.

Vi hade bokat dubbelrum med extrasäng till sonen. Extrasängen, tre handdukar och tre glas fanns på plats när vi kom (det är tyvärr inte alltid så när man tar extrasäng på andra hotell så det uppskattades).

Frukostrummet var jättefint och det var vita dukar och tända ljus på borden, bra start på dagen! Fin frukost med lite extra guldkant som lammkorvar och surdegsbröd.

Kan verkligen rekommendera detta hotell.

Tack KarinErik28