Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-17
Boka nu, betala på plats
Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Omdömet skrevs 27 maj 2021 från mobil enhet

Väldigt trevligt, kanongod mat och superfint utsikt över högakustenbron.
Prisvärt!
Gav 4 av 5 stjärnor pga lite för underbemannat. Fick vänta lite länge i baren osv. Men dom kämpa på bra i corona tiderna! Kommer lätt stanna här ingen om tillfälle ges!

Restyp: Reste i arbetet
Tack GrandTour11896411956
Omdömet skrevs 27 maj 2021 från mobil enhet

Otroligt fint läge vid vattnet. Utsikten från hotellrummet visar Höga Kusten bron och solen glimmrar från vattnet. Maten i restaurangen som har utsikt över vattnet var mycket god. Fin presentation av servitrisen som serverade maten och fin atmosfär över lag. Hemtrevligt hotell som tar hand om sina gäster.

Datum för vistelsen: april 2021
Restyp: Reste i arbetet
Tack Adam M
Omdömet skrevs 13 maj 2021 från mobil enhet

Utsikten från rummet var oslagbar med vattnet, skogen och Höga kusten bron.

Omgivningen är jättefin och det finns bänkar ute att sitta på.

Vi hade bokat dubbelrum med extrasäng till sonen. Extrasängen, tre handdukar och tre glas fanns på plats när vi kom (det är tyvärr inte alltid så när man tar extrasäng på andra hotell så det uppskattades).

Frukostrummet var jättefint och det var vita dukar och tända ljus på borden, bra start på dagen! Fin frukost med lite extra guldkant som lammkorvar och surdegsbröd.

Kan verkligen rekommendera detta hotell.

Tack KarinErik28
Omdömet skrevs 11 maj 2021 från mobil enhet

Fantastiskt läge,lugnt och skönt. Ser Högakustenbron från hotellfönstret,men hör inget trafikljud inomhus. Rent och snyggt sköna sängar och mycket god frukost som serverades på vårt bord. Även möjlighet att äta mycket god middag Mycket trevlig personal.Åker gärna tillbaka hit.

Tack YvonneE896
Omdömet skrevs 16 april 2021 från mobil enhet

Supermysigt hotell med fantastisk mat
Trevlig personal och väldigt omhändertagande.
Bra stora rum och hunden var också välkommen. Utsikten från rummet och hotellet är magisk
Service på topp
Hit kommer vi gärna flera gånger

Datum för vistelsen: april 2021
Tack anncharlottek888