Vi ser att du anvÀnder en webblÀsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske dÀrför inte visas som den ska.Vi stöder följande webblÀsare:
De lÀgsta priserna för din vistelse
LÄs de lÀgsta priserna frÄn de hÀr webbplatserna
Booking.com155 US$
eDreams155 US$
CheapTickets155 US$
Travelocity155 US$
FindHotel155 US$
Priserna tillhandahÄlls av vÄra partner och Äterspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som vÄra partner kÀnner till. Mer information finns hos vÄra partner.
SÄ hÀr pÄverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i nÀrheten
ResenÀrstyp
Tid pÄ Äret
SprÄkAlla sprÄk
Fler sprÄk
LÀs vad resenÀrer sÀger:
19–24 av 125 omdömen
Omdömet skrevs 27 maj 2021 frÄn mobil enhet

Otroligt fint lÀge vid vattnet. Utsikten frÄn hotellrummet visar Höga Kusten bron och solen glimmrar frÄn vattnet. Maten i restaurangen som har utsikt över vattnet var mycket god. Fin presentation av servitrisen som serverade maten och fin atmosfÀr över lag. Hemtrevligt hotell som tar hand om sina gÀster.

Datum för vistelsen: april 2021
Restyp: Reste i arbetet
Tack Adam M
Detta Àr ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 maj 2021 frÄn mobil enhet

Utsikten frÄn rummet var oslagbar med vattnet, skogen och Höga kusten bron.

Omgivningen Àr jÀttefin och det finns bÀnkar ute att sitta pÄ.

Vi hade bokat dubbelrum med extrasÀng till sonen. ExtrasÀngen, tre handdukar och tre glas fanns pÄ plats nÀr vi kom (det Àr tyvÀrr inte alltid sÄ nÀr man tar extrasÀng pÄ andra hotell sÄ det uppskattades).

Frukostrummet var jÀttefint och det var vita dukar och tÀnda ljus pÄ borden, bra start pÄ dagen! Fin frukost med lite extra guldkant som lammkorvar och surdegsbröd.

Kan verkligen rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack KarinErik28
Omdömet skrevs 11 maj 2021 frÄn mobil enhet

Fantastiskt lĂ€ge,lugnt och skönt. Ser Högakustenbron frĂ„n hotellfönstret,men hör inget trafikljud inomhus. Rent och snyggt sköna sĂ€ngar och mycket god frukost som serverades pĂ„ vĂ„rt bord. Även möjlighet att Ă€ta mycket god middag Mycket trevlig personal.Åker gĂ€rna tillbaka hit.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack YvonneE896
Omdömet skrevs 16 april 2021 frÄn mobil enhet

Supermysigt hotell med fantastisk mat
Trevlig personal och vÀldigt omhÀndertagande.
Bra stora rum och hunden var ocksÄ vÀlkommen. Utsikten frÄn rummet och hotellet Àr magisk
Service pÄ topp
Hit kommer vi gÀrna flera gÄnger

Datum för vistelsen: april 2021
Tack anncharlottek888
Omdömet skrevs 3 november 2020

Mycket trevligt och bra hotell. God mat i restaurangen,trevlig personal och ett fantastiskt fint lÀge. Vi reste med hund och det Àr ett fint omrÄde att promenera i. Parkering Àr nÀra och vill man koppla av i bastun sÄ ligger den fint vid vattnet.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack robertjX7839JA
Mats Löfroth, Ägare pĂ„ Bjorkuddens Hotel & Restaurant, svarade pĂ„ det hĂ€r omdömetSvarade 9 december 2020

Vad trevligt att er vistelse blev lyckad. Varmt vÀlkomna Äter!

Rapportera svaret som olÀmpligt
Detta Àr det subjektiva svaret frÄn en representant för företaget och inte frÄn TripAdvisor LLC.