Travelocity
Orbitz.com
eDreams

Utsikten från rummet var oslagbar med vattnet, skogen och Höga kusten bron.

Omgivningen är jättefin och det finns bänkar ute att sitta på.

Vi hade bokat dubbelrum med extrasäng till sonen. Extrasängen, tre handdukar och tre glas fanns på plats när vi kom (det är tyvärr inte alltid så när man tar extrasäng på andra hotell så det uppskattades).

Frukostrummet var jättefint och det var vita dukar och tända ljus på borden, bra start på dagen! Fin frukost med lite extra guldkant som lammkorvar och surdegsbröd.

Kan verkligen rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack KarinErik28
Omdömet skrevs 11 maj 2021 från mobil enhet

Fantastiskt läge,lugnt och skönt. Ser Högakustenbron från hotellfönstret,men hör inget trafikljud inomhus. Rent och snyggt sköna sängar och mycket god frukost som serverades på vårt bord. Även möjlighet att äta mycket god middag Mycket trevlig personal.Åker gärna tillbaka hit.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack YvonneE896
Omdömet skrevs 16 april 2021 från mobil enhet

Supermysigt hotell med fantastisk mat
Trevlig personal och väldigt omhändertagande.
Bra stora rum och hunden var också välkommen. Utsikten från rummet och hotellet är magisk
Service på topp
Hit kommer vi gärna flera gånger

Datum för vistelsen: april 2021
Tack anncharlottek888
Omdömet skrevs 3 november 2020

Mycket trevligt och bra hotell. God mat i restaurangen,trevlig personal och ett fantastiskt fint läge. Vi reste med hund och det är ett fint område att promenera i. Parkering är nära och vill man koppla av i bastun så ligger den fint vid vattnet.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack robertjX7839JA
Mats Löfroth, Ägare på Bjorkuddens Hotel & Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2020

Vad trevligt att er vistelse blev lyckad. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 25 oktober 2020 från mobil enhet

Personalen var väldigt serviceminded, snabba och trevliga.
Restaurangen var en klass för sig, menyn var lämpligt lång. Trots att matträtterna verkade komplicerad och svåra så fick kocken ihop tallrikarna på ett underbart sätt, både till utseende och smaken.
Helt klart en underbar och trevlig helg när man behöver piffa upp den tråkiga och mörka hösten.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Susanne82D

Tack för din recension. Det låter som ni haft en ljuvlig vistelse. Besök oss gärna sommartid också, då har vi en uteservering, kajaker, vedeldad bastu med egen badbrygga och lite mer. Varmt välkomna åter!