eDreams
Kostnadsfri avbokning till den 22-01-28
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 25 oktober 2020 från mobil enhet

Personalen var väldigt serviceminded, snabba och trevliga.
Restaurangen var en klass för sig, menyn var lämpligt lång. Trots att matträtterna verkade komplicerad och svåra så fick kocken ihop tallrikarna på ett underbart sätt, både till utseende och smaken.
Helt klart en underbar och trevlig helg när man behöver piffa upp den tråkiga och mörka hösten.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Susanne82D
Mats Löfroth, Ägare på Bjorkuddens Hotel & Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2020

Tack för din recension. Det låter som ni haft en ljuvlig vistelse. Besök oss gärna sommartid också, då har vi en uteservering, kajaker, vedeldad bastu med egen badbrygga och lite mer. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 12 oktober 2020

Ett väldigt vackert hotell med lång historia och charm, vänlig personal, bra sängar och perfekt frukost. Sitt i trädgården, ta ett glas vin och njut av Sveriges vackraste bro❣️
Jag saknar en bra hylla i badrummet dock.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack louisewR4874XW

Tack för er feedback. Vi håller på att kolla genom våra hotellrum och då även sådant som upphängning och avlastningsytor.

Omdömet skrevs 1 september 2020 från mobil enhet

Fantastiskt läge vid älven med fina grönområden, badbrygga med bastu. Finns även en liten sandstrand. Gammeldags charm över byggnad och inredning men ger ett lite slitet intryck, behöver en hel del ans. Sliten charm över sviten, gör knappast skäl för namnet utan är mer som stort rum med extra möblering och med en sänghimmel som hänger lös på trekvart. Vacker havsutsikt, sägs att havet börjar vid Höga kustenbron. Usikten från sviten är fantastisk över bron och vattnet, bron är ståtlig och strålar med belysx och repiga bordsskivor, utsidan på fönstren är fulla av fågelskit. Frukosten är klart godkänd, handskar och handsprit lättillgängligt. Charmig matsal och glest mellan borden. Kvällens meny innehåller fågel, fisk, kalv och vegetariskt, väl tillagat, goda tillbehör och mycket välsmakande! Goda viner och gott öl med bra rekommendationer till varje rätt.
Sammanlagt är detta ett ställe värt en omväg och flera besök!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack bodil78
Omdömet skrevs 14 augusti 2020

Var här 2 nätter. Superbra service, fantastisk plats och fin lokal med bra mix av ”kryp-in” och stort hotell. Maten är bra, ta carpaccion! Boka den vedeldade bastun på kvällen! 5/5 i betyg alla dagar i veckan!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 20viktora
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Trevligt läge med en fantastisk utsikt över Ångermanälven och Höga Kustenbron. Rummet var litet men helt ok. Bra frukost. Vi åt laxen och drack det rekommenderade vinet därtill. Det smakade utsökt. Vänligt bemötande. Kommer gärna igen.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack annicasd