Omdömet skrevs 28 januari 2020 från mobil enhet

Riktigt trevligt hotell.
Vi bodde där då vi besökte Höga Kusten hotellet för en show.
Björkudden var mysigt, fantastiskt utsikt från rummet, trevlig personal.
Personalen stod för transporter mellan hotellet o showen, mycket smidigt.
Blir fler besök för oss.

Tack peterwU2868VS
Omdömet skrevs 26 januari 2020

Vi har varit på hotellet i några omg med jobbet. Hotellet är gammal fin byggnad på en underbar plats likaså fin utsikt lungt, servicen är ok, va dock bättre förra omg vi bodde här, då menar jag maten, menyn
Likaså maten, den var bättre innan sådant beror på kocken och råvaror, dom tar lokalt producerat, men sen ska det lagas. Sammanfattningsvis lyfter läget och lugnet poäng annars, maten är långt innan godkänt

Tack romeoz58
Omdömet skrevs 19 januari 2020

Jättemysigt med vacker utsikt. Kanon service och trevlig personal. En pärla i Höga Kusten! Testade fisken från menyn vilket var ett mycket bra val. Mysigt rum med ytrumme och egen bastu, hög klass! Kommer gärna tillbaka

Tack 279alexn
Omdömet skrevs 22 december 2019 från mobil enhet

Trevlig miljö, stort rum och god mat. Väl värt ett besök. Vi åt julbord, och det höll riktigt hög klass. Bra läge med fin utsikt över fjärden och den mäktiga Höga kusten-bron. Fin frukostbuffé med allt man förväntar sig av ett bra hotell.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 437bj_rnl
Omdömet skrevs 16 december 2019

Jag var på julbord med släkten och är laktos-ovo vegetarian så jag äter ju ägg och mjölk, men detta julbord var det värsta jag varit med om, nästan inga grönsaker, fanns brysselkål med de var inlagda tillsammans med bacon.. kunde ät någon rödbetsallad som smakade förfärligt.. Men jag förstår att julbord är oftast så här, men ett alternativ hade inte slagit fel

Jag frågade om de kanske hade något alternativ, med de sa nu under bokade julbordskvällar, fanns bara dessa ingredienser..

Gick hungrig därifrån..

Men utöver maten var personalen trevlig, även om de inte kunde göra något för mig. Det är ett så vacker ställe.. De bara skulle kolla att de har några fler alternativ.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack lokalvegan