Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Vi hade bokat bröllopssviten , nytt och modernt rum med skön dubbelsäng . Vi åt av Lyx Lördags buffén , mycket gott att välja bland . Frukosten var också mycket bra . Våfflor till kaffet ingen dum start på dagen . Tack för trevligt och vänligt bemötande .

Bodde här: februari 2018
Tack Kristina W
Omdömet skrevs 5 februari 2018

Vi åkte till Wanbo Herrgård för att fira fruns 70-års dagen med syskon och goda vänner. Vi åt en god lunch-buffet först och sen på kvällen en lättare förtäring med ett riktigt gott vin. Vårt hotellrum var enkelt fast gammaldags trivsamt. Tyvärr var det ganska lyhört i rummet. Frukost-buffén var mycket generös, inklusive möjligheten att grädda egna våfflor. Själva herrgården ligger vid en stor sjö med mycket skog runt omkring. Gillar man gamla miljöer nära naturen så kan jag varmt rekommendera Wanbo Herrgård.

Tips för att välja rum: Nya loftet ska inte vara lika lyhört.
  • Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Gregory S
Omdömet skrevs 5 februari 2018

Vi var här tillsammans med goda vänner för en weekend. Vit snö, gamla hus, jättemysigt. God mat och rikligt med mat. Det hus vi bodde i är nästan 300 år gammalt men varmt och skönt. Givetvis inte lyxklass på rummen men rent och snyggt. Vill man komma ut på landet för lugn och ro samt äta gott kan jag rekommendera detta.

• Bodde här: februari 2018, reste med vänner
1  Tack Arne N
Omdömet skrevs 15 januari 2018

Helt fantastiskt bemötande, jättegod mat och ett urmysigt ställe. Det går inte att få det bättre. Jag önskar att det gick att ge överbetyg för den service vi fick var verkligen långt utöver det vanliga.

• Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Mats W
Omdömet skrevs 26 oktober 2017

Var här o åt deras "HöstBuffe" med 6 st vänner o bekanta.Maten var bra o kändes att den var gjord med känsla o omtanke.Vi var här i slutet av oktober så det var höstkänsla, men kan tänka mig åt sommarhållet är det vackra omgivningar väldigt trevlig att vistas i.Sjön Barken ligger ett stenkast ifrån Herrgården .Kommer att återkomma absolut.Har hört ryktesvägen att julbordet skall vara riktigt bra.

Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
Tack KentPetersen