Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 502)
Filtrera omdömen
2 502 resultat
Medlemsbetyg
1 412
784
215
56
35
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 412
784
215
56
35
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 502 omdömen
Omdömet skrevs 17 januari 2014

Jag har bott på många själlösa affärshotell såväl som mysiga men lite mer primitiva, men detta hade BÅDE atmosfär OCH exceptionellt bra service!! Fantastisk frukost också, men lite dyr. Däremot var ju rumspriset fullt acceptabelt för så pass bra service.

Datum för vistelsen: januari 2014
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Omni Hotels & Resorts
Tack Fredrik J
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 11 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
omnimtroyal, General Manager på Hotel Omni Mont-Royal, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste ensam
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
omnimtroyal, Front Office Manager på Hotel Omni Mont-Royal, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
omnimtroyal, General Manager på Hotel Omni Mont-Royal, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
omnimtroyal, General Manager på Hotel Omni Mont-Royal, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen