Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 466)
Filtrera omdömen
2 466 resultat
Medlemsbetyg
1 386
780
215
54
31
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 386
780
215
54
31
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 466 omdömen
Omdömet skrevs 17 januari 2014

Jag har bott på många själlösa affärshotell såväl som mysiga men lite mer primitiva, men detta hade BÅDE atmosfär OCH exceptionellt bra service!! Fantastisk frukost också, men lite dyr. Däremot var ju rumspriset fullt acceptabelt för så pass bra service.

  • Bodde här: januari 2014, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Omni Hotels & Resorts
Tack Fredrik J
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
omnimtroyal, General Manager på Hotel Omni Mont-Royal, svarade på det här omdömetSvarade för 4 dagar sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

  • Bodde här: oktober 2018, reste ensam
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
omnimtroyal, Front Office Manager på Hotel Omni Mont-Royal, svarade på det här omdömetSvarade för 4 dagar sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Bodde här: oktober 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
omnimtroyal, General Manager på Hotel Omni Mont-Royal, svarade på det här omdömetSvarade för 4 dagar sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
omnimtroyal, General Manager på Hotel Omni Mont-Royal, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen