Öppet i dag: 10:00 - 20:00

från 5,20 US$
från 407,11 US$
från 340,00 US$
Omdömet skrevs 2 oktober 2016 från mobil enhet

Vi var här tidigt på förmiddagen, lugnt med folk och personalen på plats kunde informera om de olika akvarierna. Rent och fint överallt. Mycket fisk, stora och små väl blandat. Häftig upplevelse att gå i tunnel med fiskar överallt. Vi såg även matning av Mantor, riktigt kul att se. Mycket prisvärt

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack pittorsen
Omdömet skrevs 7 augusti 2016 från mobil enhet

Stort och innehållsrikt! Bra för både vuxna och barn. Det fanns flera fiskar man fick klappa och mycket information om de olika djuren som fanns. Rekommenderas!

Datum för upplevelsen: augusti 2016
Tack Cissilou
Omdömet skrevs 3 augusti 2016 från mobil enhet

Gillar man att gå runt och titta på riktigt stora akvarium och ha hajar, rockor och andra stora fiskar bredvid och över sig när man går i glastunnlar så är det här ett ställe man ska gå till. Att helt plötligt ha en 4m vit haj komma simmande över en är en speciell känsla.

Datum för upplevelsen: november 2015
Tack rikardgrossman
Omdömet skrevs 27 juli 2016

Stor och fin anläggning med bl.a. ett rullband, där man "åker" under fiskarna. Vi spenderade runt två timmar här. Eftersom de har öppet sent, gick vi dit runt kl. 21 och var där till de stängde kl. 23.00.

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack carinh381
Omdömet skrevs 24 april 2016

Efter att ha besökt många akvarier i olika världsdelar konstateras att Ripley's lyckats mycket bra. Förutom de fina fisktankarna visades på ett pedagogiskt sätt maskinparken bakom kulisserna. Kom i tid för att undvika horder av högljudda skolbarn.

Datum för upplevelsen: april 2016
Tack Michael M