Omdömet skrevs 26 november 2017

Ett mycket trevligt hotell som ligger på gångavstånd till det mesta i Toronto. Mycket trevlig personal både vid in- och utcheckning. Vi hade ett stort fint rum. Frukostbuffén var bra och även där var trevlig personal. Ett hotell man kan återvända till.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack hakan61d
Umesh S, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Toronto Downtown, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2017

Dear hakan61d
Thank you for your excellent feedback.
Delighted to know that you really enjoyed your breakfast at the hotel.

Do stay with us anytime you come for a holiday from Sweden

Regards
Umesh Srivastava
General Manager

Omdömet skrevs 7 maj 2017

Vänlig personal och välkomnande och trevlig lobby. Rummet var fint, kanske lite mindre men ändå bra med förvaring. Enkel och effektiv luftkonditionering. Fräscht badrum. Sängarna supersköna, men tunga och varma täcken. Fin utsikt iaf från de övre våningarna. Frukosten var bra och trevlig miljö i restaurangen. Läget perfekt med butiker, restauranger precis runt hörnet. Nära till tex tunnelbana St Patrick Station ca 3 min promenad och shoppingcentret Eaton Centre ca 5-7 min promenad.
Bor gärna här igen.

Rumstips: Fin utsikt om du bor högt upp.
Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack Globetrotter80_11
Omdömet skrevs 29 augusti 2016

Fräscht och trevligt hotell med bra service där personalen verkligen hade ett trevligt bemötande. Tack vare en flertal hissar i lobbyn så märktes det inte att det bodde många på hotellet. Trevliga rum och sköna sängar. Både frukost och lunch var bra.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Tack Lise-lotte B
Omdömet skrevs 7 december 2015

Datum för vistelsen: november 2015
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Omdömet skrevs 2 maj 2015 från mobil enhet

som alltid så blir man inte besviken när man bor på Hilton det ligger perfekt mitt i down town, sängen är grymma enda som är lite tråkigt är att det trådlösa nätverket är lite segt. bra är att det finns ett garage som man kan ställa bilen i. klart rekommendabelt

Datum för vistelsen: maj 2015
Restyp: Reste ensam