“Riktig höjdare”

Toronto Islands Stand-Up Paddleboarding Tour
Rankad som nr 2 av 529 saker att göra i Toronto
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs maj 8 2015 från mobil enhet

Med båt över på 10-15 min så kommer man till en häftig liten ö. 7 dollar t&r. Finns mycket att göra. Litet tivoli, fina cykel vägar, stränder och bad m.m. Bra stället att ha picknick på. Definitivt en heldag på ön.

Tack BacardiBat

Omdömet skrevs oktober 3 2013

Var inte allt för imponerad, men å andra sidan så var det mesta stängt när vi var där, så det kanske är roligare när det händer lite saker där....

1  Tack Ewonne E
Omdömet skrevs juli 14 2013

Utmärkt ställe att åka ut till dag som kväll för att fota och uppleva Torontos skyline! Fick även syn på 2 söta tvättbjörnar ute på ön som en liten bonus

3  Tack Kristoffer A
Omdömet skrevs juli 5 2012

perfekt att åka ut till när det är varmt.testade 4ra hjulig cykel vagn fantastiskt

2  Tack Carina L
Omdömet skrevs april 30 2012

Var där förra sommaren, för barn och för vuxna! Perfekta vackra stränder, omklädningsrummen var bara väggar, inte några dörrar så att man får det lite privatare, som tur var mamma där som täckte mig haha! Massor med blommor överallt som gjorde en riktigt glad. "Utomhuscafé" där de serverade alkohol och pizza.

2  Tack Tara F

Resenärer som tittade på Toronto Island Park tittade också på

Besökt Toronto Island Park? Berätta vad du tyckte!