Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 020)
Filtrera omdömen
1 020 resultat
Medlemsbetyg
604
308
65
28
15
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
604
308
65
28
15
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 020 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 9 oktober 2018

  • Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hampton
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Tarek M, General Manager på Hampton Inn by Hilton Toronto Airport Corporate Centre, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Tarek M, General Manager på Hampton Inn by Hilton Toronto Airport Corporate Centre, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

  • Bodde här: juli 2018, reste som ett par
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Tarek M, General Manager på Hampton Inn by Hilton Toronto Airport Corporate Centre, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hampton
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Tarek M, General Manager på Hampton Inn by Hilton Toronto Airport Corporate Centre, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen