Lord Elgin(Ottawa)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 179 US$/natt.

ByWard Blue Inn(Ottawa)
  • Frukost ingår
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 144 US$/natt.

Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 157 US$/natt.

• Restaurang
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 250 US$/natt.

Ottawa Marriott Hotel(Ottawa)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 188 US$/natt.

Brookstreet Hotel(Ottawa)
Agoda.com
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 153 US$/natt.

Swiss Hotel(Ottawa)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Adam's Airport Inn(Ottawa)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
1 0801 085 av 1 336 omdömen
Omdömet skrevs 27 oktober 2012

• Bodde här: oktober 2012, reste som ett par
Omdömet skrevs 7 september 2012

Tips för att välja rum: ask for not near elevator in any hotel
  • Bodde här: augusti 2012, reste med familjen
Omdömet skrevs 3 september 2012

• Bodde här: augusti 2012, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Easytobook.com
Omdömet skrevs 21 augusti 2012

• Bodde här: juli 2012, reste som ett par