Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 21-04-24
Boka nu, betala på plats
Booking.com102 US$
Official Hotel102 US$
eDreams102 US$
Omdömet skrevs 28 augusti 2019

Datum för vistelsen: augusti 2019
Maps32454854333, General Manager på Sandman Signature Ottawa Airport Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2019

Omdömet skrevs 11 december 2019

Datum för vistelsen: november 2019
Maps32454854333, General Manager på Sandman Signature Ottawa Airport Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 december 2019