Travelocity
StayForLong
CheapTickets
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Oerhört överreklamerat hotell.
Rum med havsutsikt var som en oinredd garderob.
Personalen var oförskämd och verkade outbildade.
Maten var dyr och väldig dålig. I matsalen pressade man in så många människor att det inte gick att samtala vid bordet.
Åk inte hit!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Vanattresa
Omdömet skrevs 15 juli 2019

Mycket var väldigt bra med hotellet. Fin location, fina miljöer, härlig utsikt och god mat MEN (stort men) - servicen var fruktansvärt dålig. Först och främst fick vi inte äta lunch på hotellet fast vi bodde där även fast det var långt ifrån fullt då vi inte bokat bord. Vi ville även ändra tid på vår middagsbokning vilket inte gick trots att ingen hade bordet innan oss. Sedan ville vi köpa en flaska champagne då vi skulle fira men då fick vi vänta 20 min att få beställa och vi fick tjata oss till att få sitta ner. När det sedan var dags för middag fick vi vänta 30 min på att få beställa och 45 min på vatten och bröd (som vi tillslut bad om). Maten kom 70 min efter vi satt oss. Utöver all väntan så var personalen stundtals otrevlig och trots att man uppenbart ville fråga något när man stod vid baren var det ingen som frågade om de kunde hjälpa till. När man själv sa ”ursäkta” var svaret från personalen otrevligt. Så trist!
Maten i sig var dock bra. Så på det hela är Helenekilde ett fint hotell med många saker som är bra men med riktigt dålig och vid flera tillfällen otrevlig service.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack SJA1987SJA
Omdömet skrevs 26 maj 2018 från mobil enhet

Tack Helenekilde Badhotell för en ljuvliga
dagar . Fantastisk personal som gjorde att vi kände oss väl omhändertagna. Tack för den goda maten och den duktiga service som trots att många var sjuka tog hand om oss så vi inte märkte något av det. Vi hade gärna stannat länge på denna vackra plats.☀️❤️

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack kersting705
Omdömet skrevs 26 april 2018

Även om det var under lågsäsong var det en mycket positiv upplevelse. Det är lätt att föreställa sig hur fint det här badhotellet är på sommaren! Det ligger precis vid havet och mindre än en timme från Köpenhamn. Mycket trevlig och avspänd personal som skapar en fin atmosfär. Maten med den färdiga tre-rätters menyn var välkomponerad och mycket god! Väl värt att rekommendera!

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Abbekas
Omdömet skrevs 12 mars 2017

Bodde på hotellet två nätter fullständigt "off season" i Februari i samband med en mindre konferens. Hotellet är fint, läget är fantastiskt, kommer definitivt återvända en sommardag. Personalen är väldigt trevlig, servicen är toppklass på ett väldigt avslappnat sätt. Maten i restaurangen både vällagad och god, dryckesurvalet dock en del begränsat. Rekommenderar en resa hit i sommartid.

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack JensOlsson