Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden
Översikt
Semesterhus -
5 sovrum, 4 badrum, för 9
Victoria, Victoria Capital Regional District, Vancouver Island, British Columbia

Omdömen från våra medlemmar

6 omdömen
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 19 augusti 2015 för en vistelse i juli 2015
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Resegrupp: Storfamilj
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
maj 9 2017
Thank you for your review. We have addressed the issues with regard to this guests concerns. This property mainly gets booked through VRBO so vast majority of reviews are located on that website for this very popular Victoria property. Highly rated. However, we wish this guest could have had a better stay. As of May 2017 the house just had a new dock installed.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera