“Fantastic suite, beautifully decorated ...”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
4 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

21 omdömen
8 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 15 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 14 januari 2018 för en vistelse i januari 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: januari 2018
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jan 15 2018
Thank you for your kind review. This is a family business where we do our best to provide the best suites for the best price. Our goals is to always offer a five star experience by offering the cleanest, well stocked with highest quality possible and everything is included in the nightly rate. We will always work hard to earned your future stays!
ABTravell ...

Datum för vistelsen: september 2017
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
dec 6 2017
It is our pleasure to offer our suites to such a wonderful guest as you were! We are here for all our guests, their comfort no matter when and hope to have you back again soon!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera