Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (621)
Filtrera omdömen
621 resultat
Medlemsbetyg
419
143
34
11
14
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
419
143
34
11
14
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 621 omdömen
Omdömet skrevs 13 april 2015

Har bott på Marriot i Aguascalientes ett flertal gånger. Allt som allt är det ett bra hotel med trevlig personal. Frukostbufeen är enastående.
Det enda jag vill klaga på är incheckningsprocessen. Det tar evigheter, och anländer man mitt i natten med 10 andra och hamnar sist i kön får man räkna med 1 timmes väntan. Trotts att det finns tillräckligt med personal som till synes inte har något annat för sig, är det bara 1 person som är utbildad i att hantera incheckningen... Har påpekat detta för receptionisten, och även efter löftet att de kommer att kontakta mig har det inte hät än.

  • Bodde här: mars 2015, reste i arbetet
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack Neshua
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
0144991394060, General Manager på Aguascalientes Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2015
Google-översättning

Dear Mr. Neshua

Thank you very much for sharing Your comments regarding your experience during your stay at the Marriott Aguascalientes Hotel. We want to assure you that is not our standard to have a guest leave our hotel less than satisfied .

We have shared your unfortunate incidents with the appropriate department head ( Front Desk Manager and Night Manager ) .
After we reviewed your comments we have take appropriate actions to avoid this type of incidents to happen again .

Mr. Neshua we hope that you give us another opportunity to serve you in your next visit to Aguascalientes .

Regards
Sergio Altamirano

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
0144991394060, Director General på Aguascalientes Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
0144991394060, Director General på Aguascalientes Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Bodde här: juni 2017, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
0144991394060, Director General på Aguascalientes Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 juni 2017

  • Bodde här: juni 2017, reste i arbetet
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
0144991394060, Director General på Aguascalientes Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 juni 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen