Barcelo Maya Palace(Puerto Aventuras)
Bookit.com
  • Frukost ingår
Barcelo Maya Beach(Puerto Aventuras)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Barcelo Maya Colonial(Puerto Aventuras)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
LM by Inmense(Puerto Aventuras)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Barcelo Maya Caribe(Puerto Aventuras)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
Dreams Puerto Aventuras Resort & Spa(Puerto Aventuras)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Aventuras Club(Puerto Aventuras)(Mycket prisvärt!)
TripAdvisor
  • Pool
Bookit.com
Omdömet skrevs 22 januari 2017

Vi tillbringade två veckor på detta hotell tillsammans med vår dotter, svärson och vårt barnbarn som är 19 månader och deras kompisar. Helt fantastiskt hotell. Maten var suverän och personalen jättetrevliga. Vår städerska fixade mjukare madrasser till oss på direkten. Rent och fräscht över allt. Puerto Aventuras är ett säkert ställe att vistas på. Jättemysig by med fina små restauranger och barer. Älskade att de presenterade all sin personal från städerska till VD för hotellet med en parad kring poolen. Man kunde känna hur viktiga personalen kände sig och det var säkert det som gjorde att de spred en sådan positiv känsla på hela hotellet. Har aldrig varit med om detta förut. Vilket fantastiskt bra intiativ att presentera kockar mm som man aldrig annars får se. Vi kan varmt rekommendera detta hotellet. Passar alla åldrar. Vi förväntade oss en trevlig semester på ett bra hotell, vi fick mer än så, ni gjorde vår semester till något ut över det vanliga. Vi kommer definitivt att komma tillbaka.

Tips för att välja rum: Man behöver inte uppgradera sig. Vi bodde i rum 2116 och då hade man både havsutsikt, sol på baksidan på eftermiddagen och nära till allt.
  • Bodde här: januari 2017, reste med familjen
Tack ewalill
Enrico R, Director General på Catalonia Riviera Maya, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2017

Dear Ewal.
Thank you for your comments; we are thrilled to know that you and your family had an amazing stay. This kind of comments makes us feel so lucky and provide us such a wonderful feeling of how fortunate we are to be in a business where we can build memories that will be long lasting for our guests. Thank you a lot for recommending us, the biggest compliment that our team can get is your desire to return.

We'll be waiting for your return.
Best Regards.

Omdömet skrevs 30 december 2015

Älskade detta hotellet, atmosfären gjorde det så bra!!! Jag och min sambo var där i 16 dagar. God mat, och visst det fanns rätter som var sämre än andra men allt kan inte smaka gott för precis alla, vi gillar ju alla olika. Väldigt trevlig/rolig personal. Aktiviteterna dem hade på hotellet var också jätte bra!! Vi hade standard rum, och det nöjde vi oss med eftersom vi inte var där för att spendera tid på själva rummet. Städningen var bra, de städade in princip hela tiden och särskilt på hotellområdet (alltid rent)!!!! Man hade aldrig tråkigt på detta hotellet helt enkelt.

• Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack Jessika N
catrivieramaya1, Director General på Catalonia Riviera Maya, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2016

Dear Jessika,

It is great to know that you had a good time and enjoyed our food and beverages, activities and our facilities. We definitely hope you will decide to visit us again in the future; it will be our pleasure to welcome and pamper you once again!

Omdömet skrevs 9 november 2015

Detta är ett hotell vi var väldigt nöjda med allihopa. Servicen var väldigt bra och personalen väldigt måna om att man hade det bra. Hotellet och rummen var väldigt rena och städades konstant. Mycket trevliga utrymmen och samlingsplatser för alla. Aktiviteter fanns det också till alla så att man hade något att roa sig med. Maten var väldigt bra och man hade 4st a la carte restauranger också att tillgå och alla riktigt bra. Drickat som serverades var också mycket bra med trevlig personal. Sovkvaliten speciellt om man valde rum lite längre in och inte direkt vid gångarna var också riktigt bra. Mjuka och sköna sängar. Det enda jag saknade var vattentankar så att man kunde få vatten vid flera stationer. Stranden var mycket bra med koraller precis utanför så att man kunde snorkla direkt vid stranden. Rekommenderar verkligen detta hotell.

Tips för att välja rum: Välj rum lite längre in i hotellet och inte i början vid gångarna
  • Bodde här: oktober 2015, reste med familjen
Tack Goran B
catrivieramaya1, Director General på Catalonia Riviera Maya, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2015

Dear Goran

Thank you for taking the time to post your feedback about your vacation at our Resort. It is nice to know that you had a spectacular trip! We truly appreciate such nice comments about food and drinks you took in our hotel. Those comments make us feel so proud of being part of Catalonia Hotels & Resorts. It is great to know that you had a good time and enjoyed our facilities and services. We feel very proud of the impression you had from the hotel and our lovely country.

Omdömet skrevs 4 september 2015 från mobil enhet

Jag, min fru och dotter har varit 4 dagar på detta hotell. Detta är mitt omdöme:

Positivt:
+Fräscht hotell med mysig atmosfär
+Drinkar och alkohol
+Wifi mottagning

Negativt:
-Stranden
-Maten var i helhet inte bra
-Service jämfört med andra hotel i riviera de maya.

Prisvärt för oss och vi fick en upgrade till prevelige vilket var bra. Hotellet får en stark 3a.

Bodde här: september 2015, reste med familjen
2  Tack Sohrab M
catrivieramaya1, Director General på Catalonia Riviera Maya, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2015

Dear Sohrab

Thank you for taking the time to share your comments online and for choosing us as the destination for your vacations. We would like to apologize for any inconveniences you may have experienced during your stay with us. Hopefully, you could give us the opportunity to serve you again soon.

Omdömet skrevs 2 april 2015

Första besöket i Mexiko och det gav absolut mersmak. Yucatanhalvön var ett mycket bra och välorganiserat resmål och vi åker gärna hit igen.

Hotellet är verkligen en bra All Inclusive anläggning. Här ingår verkligen allt. Efter att först ha fått ett rum i grannhotellet, fick vi byta till det vi hade bokat efter två dagar. Receptionspersonalen var dock lite oflexibel och långsamma.

Rummen är egentligen ingenting speciellt och är ganska fuktiga. Anläggningen i övrigt är mycket bra, med barer, restauranger etc som ingår i All Inclusive-konceptet. Maten och mathållningen var imponerande. Bra urval och omväxling, plus att allt sköttes helt hygieniskt. Personalen på anläggningen in övrigt är bra och animation/barnklubbsteamet det bästa jag sett.

Stranden är inte så stor, är lite stenig och det kommer upp en del tång, men den var helt ok. Positivt att man kan snorkla direkt utanför stranden och se mycket fiskar.

Tips för att välja rum: Försök att få ett rum på en lugn sida, så det inte är mot receptionsbyggnaden med bar och musik. Helst även ett rum längre upp, då rummen i marknivå blev ganska fuktiga.
  • Bodde här: januari 2015, reste med familjen
Tack jasontheglobetrotter
catrivieramaya1, Director General på Catalonia Riviera Maya, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2015

Dear Jasontheglobetrotter,

Thank you very much for sharing the details of your stay and your recommendations for enhancement. We are continually reviewing opportunities that will benefit all our guests.

Thank you for sharing details from your stay that give us opportunities for improvement. Rest assured that I have shared this with each department specified in your review.

We definitely hope you will decide to visit us again in the future, it will be our pleasure to welcome and pamper you once again!

Best Regards,

Hotel Manager.