“Fantatiskt!”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Fantatiskt!”
Omdömet skrevs 13 juli 2019 för en vistelse i juni 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Det här stället är toppen. Ett fint och rent ställe med en jättefin trädgård. Det har det bästa läget, eftersom det är nära till havet och till sandstränder. Det finns en liten elbuss som tar dig in till närmaste stad och även till anda stränder. Det år fin natur med olivträd och klippformationer. Stefano ägaren är väldigt trevlig och hjälpsam. Han fixade cyklar som vi hade tillgång till. Vi kommer garanterat tillbaka hit! Vi har haft en underbar semester.

Datum för vistelsen: juni 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Svar från företaget
jul 14 2019
It was a real pleasure to meet your family and an honor to have had you as our guests!
Thanks for the kindness and for the nice review we hope to see again ...

Best wishes

Omdömet skrevs 24 september 2016 för en vistelse i september 2016
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: september 2016
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera