“Underbart paradis”
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
En del av trädgården
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Yvonne G
2 omdömen
“Underbart paradis”
Omdömet skrevs 4 maj 2019 för en vistelse i juli 2018

En riktig pärla på landet, stället går i gammaldags stil och som värdparet sa ska det gå i 1800 tals stil och dom håller på bygger upp verksamheten.rekomenderas starkt

Datum för vistelsen: juli 2018
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
maj 5 2019
Tack :-)
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera