“Vatten till vinet - icke!”

Restaurang Kajuteriet
Rankad som nr 16 av 20 Restauranger i Limhamn
Kök: Svenskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar

Löjligt att man inte kan få ett glas vatten till rödvinet, stackars servis som
Måste förklara för gästerna att här tar vi minsann betalt för vattnet☹️

Datum för besöket: september 2021
2  Tack Andwel
Sherpa49960809423, Ägare på Restaurang Kajuteriet, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej
Det stemmer at vi tager betalt for vand og vi gør det for at det er en varer som alt andet vi har. Glasset skal vaskes, der skal is i og der skal købes ismaskine der skal ha service. Sidste ismaskine vi indkøbte i 2021 kostede os 80.000:-.
Jeg besøger selv mange restauranter og stort set alle tager betalt for vand hvilket jeg syntes er helt på sin plads.
Vi håber at se dig igen en anden dag

Omdömet skrevs 17 september 2021

Fint läge men det var också allt. Allt annat bedrövligt. När vi framförde vår kritik bl.a. över att ett glas vatten inte ingick till ett glas vin för 135:- så fick vi ett otrevligt svar av personalen. Överpriser, dålig service och dåligt bemötande. Kommer inte gå hit igen trots det fina läget.
/Lotta

Datum för besöket: september 2021
6  Tack lottal328
Sherpa49960809423, Ägare på Restaurang Kajuteriet, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2021

Hej Lotta - Igår när du var hos oss och började diskutera med personalen kring att vatten inte ingår tll vinet förklarade servitrisen för dig att vi har valt att ta betalt för vatten så vi bl.a kan ha Live musik gratis 4 gånger i veckan under sommaren och flertal tillfällen under hösten.
Ni kom till restaurangen igår får att njuta och se av Livebandet Cashy som spelade, vilket ni gjorde hela kvällen, och det är vi glada för. Vi såg också att ni hade en väldigt trevlig kväll med skratt och glada miner :)
Om du väljer att se det på ett annat sätt så kan man säg att ni betalade 25:- för två personer för att sitta ner i 3 timmar för att äta, dricka och njuta av livemusik och show. Det är faktiskt inte en dyr konsert :)
Det är tråkigt att du väljer att skriva en dålig recension för detta när ni hade en så trevlig kväll hos oss på restaurangen. Vi tror nog att ni kommer igen när Cashy spelar. Ha en fin kväll :)

Omdömet skrevs 2 september 2021

Dålig service och maten motsvarade inte priserna på långa vägar. Trist eftersom det är det bästa läget i Limhamn.

Datum för besöket: juli 2021
10  Tack 139kayos
Omdömet skrevs 29 augusti 2021 från mobil enhet

Maten vi beställde var flundra tror jag, och stora som ett som monster, allt badade i Smör eller olja, fisken smakade noll, den värsta besvikelsen på länge. Vi var tre stycken som längtade efter att träffas o äta en lyxig middag tillsammans. Men icke. Vi betalade lite mer än 2000:- för detta.
Inte braa.
Björn

Datum för besöket: augusti 2021
8  Tack 952bj_rna
Omdömet skrevs 23 augusti 2021

Service under all kritik. Mat ok, men inte mer. Trevlig miljö med alla båtarna i småbåtshamnen och vackert med solnedgången om man kommer på kvällen.

Datum för besöket: augusti 2021
8  Tack christinalC3831VQ

Resenärer som tittade på Restaurang Kajuteriet tittade också på

Besökt Restaurang Kajuteriet? Berätta vad du tyckte!