“Ej prisvärt”

Kök: Svenskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 26 april 2021

Tidigare hade de en helt enorm ryggbiff. Nu har de en rätt med oxfilé som inte alls är i närheten i kvalitet. För liten köttbit. Tråkig stekt potatis till och en blek rödvinssky. Ingen sallad att tala om.

6  Tack tomasc564

Omdömet skrevs 9 april 2021

Hade en mycket trivsam lunch idag.
God mat och trevlig personal.
Vällagad och smakrik dagens och några goda ipa!

1  Tack 683jannek
Sherpa49960809423, Ägare på Restaurang Kajuteriet, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Janne

Mange tak for din fine anmeldelse, det sætter vi stor pris på

Omdömet skrevs 3 april 2021

Vilken drömmiddag! Vi åt en underbar helstekt rödspätta på denna restaurang som hade en vidunderligt vacker utsikt.
Man kan sitta utomhus eftersom det finns glasväggar och uppvärmning. Bra i coronatider! Rimliga priser och fantastisk service. Rekommenderas!

1  Tack pyttanSweden

SÅÅÅ dejligt at læse en anmeldelse fra nogen som ved hvad de snakker om og som sætter pris på det vi leverer!

Tusind tak for din anmeldese

Omdömet skrevs 19 mars 2021 från mobil enhet

Riktigt dålig mat faktiskt. Potatisgratängen smakade inget och såsen bara salt. Och nej, jag har fått tillbaks mitt luktsinne och det fungerar utmärkt sedan jag hade covid. Att ta betalt för kranvatten är alltid superdålig service och ger så mkt negativ badwill. Är det verkligen värt det?? Detta även när man beställer lunch för 125 - 175 kr. Kommer inte tillbaka:(

Datum för besöket: mars 2021
5  Tack E9751AOmariaa
Omdömet skrevs 17 mars 2021

Heineken för 85 kr är inget annat än ocker. Maten är dyr och överskattad. Att sen bli serverad av en otrevlig personal är ju total skandal. Jobba med nåt annat om ni inte gillar att servera folk. Blir inga fler gånger på det här stället.

Datum för besöket: juni 2020
4  Tack 36rennys

Resenärer som tittade på Restaurang Kajuteriet tittade också på

Besökt Restaurang Kajuteriet? Berätta vad du tyckte!