“Helt ok lunch Tog en caesarsallad”

Restaurang Kajuteriet
Rankad som nr 12 av 15 Restauranger i Limhamn
Kök: Svenskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Helt ok lunch
Tog en caesarsallad och frugan åt räkor det var helt ok. Servicen också helt ok. Inget man kommer ihåg förutom miljön som är fin .

Tack bengte259

Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Så dålig mat! Och värdelös service.
Som i ingen service alls. För ingen tänker se dig. Eller ens bemöda sig att hälsa.

En stackars tjej försöker ändå efter att man påkallat hennes uppmärksamhet.
Vi hittar tillsist ett bord.
Beställer en charkbricka och toastskagen.
Charkbrickan är under all kritik. Fint upplagt men till priset saknas definitivt finess. Allting smakar som Ica Basic.

Sen kommer huvudrätten.
Torsk med mos. Jag funderar än om det var en upphottad pulvermos jag åt.

Vinerna helt okej.

Aldrig mer kajutan.
Som en taskig turistfälla på Mallis.
Urkass.

2  Tack barajagkan
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Åt lunch. Två i sällskapet åt fisk and chips jag åt dagens som bestod av lax, potatis och kall sås. Jag hade sett flera andra beställt dagens och när min kommer in syns knappt laxen på tallriken. Det va den minsta lilla laxbiten jag har skådat som till på köpet försökt döljas under såsen. Gick därifrån hungrig. Ingen sallad, bröd eller kaffe erbjöds. En av servitriserna var väldigt förvirrad och hade glömt leendet hemma. För priset förväntar man sig mer, inte ens en vacker utsikt kan kompensera dessa brister.

1  Tack Malmogurl
Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Mycket trevlig personal och god mat!
Vi åt rödspätta, entrecote och musslor i sällskapet, allt var mycket gott och fint upplagt!
Bra viner till maten. Fantastik utsikt över marinan och Öresundsbron.

Tack juhlinjohanna
Omdömet skrevs 12 juli 2020

God mat och fin lokal på fint läge. Men den vegetariska huvudrätten var inte alls mättande (ett kvarts spetskålshuvud). De serverar endast vatten på flaska ("vi har inte kranvatten") vilket är otroligt snålt. Man köper mat och vin för 300-400 spänn och kan inte få ett glas vatten! Det tycker jag är skamligt. Naturligtvis har de kranvatten. Vidare så verkade de helt obekymrade om corona. Borden stod tätt och personalen var närgången.

Tack I3666T

Resenärer som tittade på Restaurang Kajuteriet tittade också på

Besökt Restaurang Kajuteriet? Berätta vad du tyckte!